Метою викладання навчальної дисципліни «Спічрайтинг» є ознайомлення студентів із теоретико-практичними основами професійної діяльності спічрайтера, формування в них умінь та навичок написання текстів публічних промов різних видів та підготовки оратора до публічного виступу, а також набуття студентами різних спеціальностей професійних компетенцій щодо ефективної самопрезентації, комунікації та риторичних технік впливу на аудиторію.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Спічрайтинг» є:

-  ознайомитись із теоретичними та практичними засадами діяльності спічрайтера, основними поняттями спічрайтингу й риторики як його основи;

-  розглянути основні види спічрайтерства, види та жанри публічних промов;

-  ознайомитись із усіма етапами роботи спічрайтера з підготовки публічного виступу;

-  вивчити композицію публічної промови та опанувати вимоги до створення її основних частин;

-  ознайомитись із технологіями регулювання взаємодії оратора й аудиторії за допомогою вербальних і невербальних засобів;

сформувати культуру мислення та мовлення в контексті спічрайтерської діяльності.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

Загальні компетентності:

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК03. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК07. Здатність розробляти проєкти та управляти ними.

ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня.

 Фахові компетентності:

СК02. Здатність критично осмислювати проблеми у сфері журналістики та дотичні до них міждисциплінарні проблеми.

СК06. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі журналістики у широких та/або мультидисциплінарних контекстах, за умов неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.

СК07. Здатність забезпечувати та оцінювати стратегічний  розвиток команди.

 

Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:

ПРН05. Генерувати нові ідеї та використовувати сучасні технології під час створення медіапродуктів.

ПРН07. Дискутувати зі складних комунікаційних проблем, пропонувати і  обґрунтовувати варіанти їх розв’язання.

ПРН14. Здійснювати професійну діяльність у межах етичних і професійних стандартів, керуватися принципами інформаційної безпеки, вміти застосовувати критичне мислення й технології медіааналізу в умовах інформаційних війн.

ПРН15. Оцінювати проблемні питання в діяльності сучасних медіаорганізацій, застосовуючи знання з різних предметних галузей.