Метою викладання навчальної дисципліни «Спічрайтинг» є формування знань про основи ораторського мистецтва, комплексу професійної компетентності журналістів щодо способів переконання, ефективних форм впливу на аудиторію. Вивчення дисципліни передбачає поглиблення знань і вироблення навичок підготовки ораторського твору, вдосконалення його структури, логічних та емоційних засад; усталених навичок публічного виступу.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є

-      надати знання про засади діяльності спічрайтера; розкрити основні поняття, тлумачення і терміни спічрайтингу, риторики, ораторського мистецтва;

-      розглянути основні типи мовлення та види промов;

-      розкрити технології регулювання взаємодії оратора і аудиторії за допомогою вербальних і невербальних засобів;

-      аналізувати основні закони і закономірності діяльності спічрайтера і підготовки промов;

-      освоювати специфіку підготовки промов для різних соціологічних моделей аудиторії;

-     виробляти стратегію публічного виступу; готувати тексти промов відповідно до сфери, теми, характеру аудиторії, часу, місця виступу тощо;

формувати культури мислення та мовлення.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

Загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

Здатність до ефективної роботи з різними джерелами інформації; здатність до її пошуку, обробки й аналізу. 

Здатність до ефективної комунікації, що передбачає: уміння стило й повно представляти складну комплексну інформацію в усній чи письмовій формах; використання інформаційно-комунікаційних технологій; оволодіння належним тезаурусом; уживання лексики, чітко розрахованої на відповідну аудиторію.

Фахові компетентності:

Здатність створювати різножанровий і різноформатний вербальний, візуальний, аудіальний журналістський продукт, спираючись на  набуті знання, уміння і навички з теорії, методики і практики  журналістської творчості (за видами ЗМІ). 

Здатність розуміти й усвідомлювати роль, функції і значення журналістики в процесі формування громадської думки.

Уміння створювати психоемоційний контакт з аудиторією, героями журналістських матеріалів.

Здатність компетентно виконувати професійні завдання на усіх етапах створення журналістського продукту (за видами ЗМІ).