Метою викладання навчальної дисципліни «Кросмедіа» є надання цілісного уявлення про новітні тенденції у медіа- та видавничій галузях, формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про нові вимоги, які ринок ставить перед журналістом та видавцем, та практичних навичок створення контенту для кросмедійних ресурсів.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є

-          надати знання, необхідні для теоретичного уявлення про кросмедіа як наукову дисципліну;

-          висвітлити основні етапи виникнення і розвитку кросмедійних ресурсів в Україні та світі;

-          розкрити природу, сутність, функції, ознаки і властивості кросмедіа;

-          розглянути основні види та структуру кросмедійних ресурсів;

-          аналізувати медіаринок, прогнозувати його розвиток у зв’язку з дигіталізацією та конвергентністю;

- освоювати різні крос-медійні платформи та навички кросмедійного універсального журналіста.

Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації  повинні знати сучасні закони і методи журналістської творчості в умовах розвитку інформаційного суспільства та функціонування новітніх конвергентних медіаресурсів.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є кросмедіа як нова комплексна стратегія поєднання особливостей медіа на структурно-функціональному та змістовному рівнях з метою налагодження максимально ефективного контакту з реципієнтом.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

Загальні компетентності:

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

Здатність застосовувати набуті професійні знання на практиці (у широкому діапазоні можливих місць роботи й у повсякденному житті).

Здатність не тільки генерувати нові ідеї (творчі, креативні), а й реалізувати їх у власних чи командних(колективних) проектах.

Фахові компетентності:

Здатність створювати різножанровий і різноформатний вербальний, візуальний, аудіальний журналістський продукт, спираючись на  набуті знання, уміння і навички з теорії, методики і практики  журналістської творчості (за видами ЗМІ). 

Здатність професійно застосовувати набуті теоретичні знання і практичні уміння й навички під час редакторської діяльності (виконання обов’язків редактора літературного, випускового, он-лайн, стрічки новин та ін.; за видами ЗМІ).

Здатність професійно застосовувати набуті теоретичні знання,  практичні уміння й навички під час виконання обов’язків фотокореспондента, фотографа інтернет-редакції.

Знання специфіки Інтернет-журналістики в контексті розвитку електронних ЗМІ, особливостей функціонування віртуальної редакції  інтернет-медіа.