Оволодіння дисципліною «Фінансовий аналіз» дозволить майбутнім бакалаврам розвинути фінансове мислення, здобути навички творчого використання основних фінансових підходів та інструментарію здійснення фінансового аналізу, вміння інтерпретувати отримані результати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійні рішення..

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

а) загальні компетентності:

здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу ЗК01

здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК07

-   здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел ЗК08.

 

б) фахові компетентності:

                 -здатність до діагностики стану фінансових систем (державні фінанси, у тому числі бюджетна та податкова системи, фінанси домогосподарств, фінансові ризики, банківська система та страхування). СК03.

              -здатність застосовувати сучасне інформаційне та програмне забезпечення для отримання та обробки даних у сфері фінансів, банківської справи та страхування. СК06.

               -здатність складати та аналізувати фінансову звітність. СК07.

               -здатність здійснювати ефективні комунікації в сфері фінансів, банківської справи та страхування. СК09.

     -здатність визначати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійне рішення. СК 10

Результати навчання з дисципліни «Фінансовий аналіз» » деталізують такі очікувані результати навчання: - володіти методичним інструментарієм діагностики стану фінансових систем (державні фінанси, у т. ч. бюджетна та податкова системи, фінанси суб’єктів господарювання, фінанси домогосподарств, фінансові ринки, банківська система та страхування) ПР05;- застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення фінансових задач ПР06;- застосовувати спеціалізовані інформаційні системи, сучасні фінансові технології та програмні продукти ПР08;-формувати і аналізувати фінансову звітність та правильно інтерпретувати отриману інформацію ПР09;- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань ПР19.