Рівень навчання (BA/MA) |
Рівень модулю/дисципліни (номер семестру) |
Тип модулю/дисципліни (обов’язковий / вибірковий) |
||||
Перший (бакалаврський) |
довільний |
вибіркова |
||||
Форма навчання (лекції / лабораторні / практичні) |
Тривалість (тижнів/місяців) |
Мова викладання |
||||
Лекції, практичні |
15 |
Державна |
||||
ECTS |
Загальна кількість годин |
Аудиторні години |
Самостійна робота |
|||
3 |
90 |
30 |
60 |
|||
Мета навчання дисципліни (модуля): компетенції надбані внаслідок вивчення дисципліни (модуля) |
||||||
Оволодіння студентами основними поняттями та методами фінансової математики, що використовуються у процесі роботи з основними принципами та механізмами функціонування банківської системи; виробити навики математичного дослідження фінансових операцій; простежити внутрішню логіку понять: складні відсотки, податки, інфляція, фінансові ренти, навчитися розв’язувати практичні завдання з фінансової математики, набуття базових знань з фінансової математики для подальшого вивчення спеціальних предметів |
||||||
Результати навчання в термінах компетенцій |
Методи навчання (теорія, практичні) |
Контроль якості (залік) |
||||
-здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; -навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; -здатність проведення досліджень на відповідному рівні; -здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; -здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; -здатність бути критичним і самокритичним; -використовувати математичний інструментарій для дослідження технічних та соціально-економічних процесів, розв’язання прикладних завдань; -здатність застосовувати сучасне інформаційне та програмне забезпечення для отримання та обробки даних у сфері технічних та соціально-економічних процесів; -здатність визначати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійні рішення. |
Теоретичні знання отриманні під час лекцій, консультацій та практичні навички при виконанні практичних робіт та самостійної роботи
Практичні навички при виконанні практичних робіт та самостійної роботи |
Оцінюються під час практичних занять, самостійної та індивідуальної робіт та індивідуальної робіт, модульного контролю знань та складанні заліку Оцінюються під час практичних занять, самостійної та індивідуальної робіт |
||||
|
Лекцій |
Консультацій |
Семінарів |
Практичні заняття |
Лабораторні роботи |
Інші види |
Загалом, годин |
Самостійна робота |
|
Модуль 1 |
|||||||||
Змістовий модуль 1. Відсотки. |
|||||||||
Тема 1. Предмет фінансової математики. Базові поняття і термінологія. |
2 |
|
|
- |
|
|
4 |
6 |
|
Тема 2. Прості фінансові операції і нарахування простих відсотків |
2 |
|
|
1 |
|
|
11 |
8 |
|
Тема 3. Нарахування складних відсотків |
2 |
|
|
1 |
|
|
9 |
6 |
|
Тема 4. Інфляція. Відсоткові ставки з урахуванням інфляції |
2 |
|
|
4 |
|
|
16 |
10 |
|
Разом за модулем 1 |
8 |
|
|
6 |
|
|
44 |
30 |
|
Модуль 2 |
|||||||||
Змістовий модуль 2. Потоки платежів. |
|||||||||
Тема 5. Потоки платежів. Загальні питання і класифікація. |
2 |
|
|
2 |
|
|
10 |
6 |
|
Тема 6. Змінні фінансові ренти |
2 |
|
|
2 |
|
|
12 |
8 |
|
Тема 7. План погашення кредиту |
2 |
|
|
2 |
|
|
10 |
6 |
|
Тема 8. Планування інвестиційних проектів та ризики |
2 |
|
|
- |
|
|
12 |
10 |
|
Разом за змістовим модулем 2 |
8 |
|
|
8 |
|
|
46 |
30 |
|
Усього годин: |
16 |
|
|
14 |
|
|
90 |
60 |
|
- Викладач: Шишканова Ганна