Соціалізація і адаптація в багатонаціональному професійному
середовищі, вміння співпрацювати з людьми, вирішувати конфлікти з клієнтами
різних культур залежить зокрема від застосування на практиці професійної етики
і психологічних основ міжнародної комунікації. Для успішного виконання
професійних обов’язків підчас надання туристичних послуг необхідні знання про
етику ділову – з колегами та начальниками та обслуговування – з клієнтами.
Знання про систему еталонних трудових норм та етику поводження пов’язані з
національними традиціями країн, сучасними вимогами світових стандартів, і
свідчать про якісне обслуговування. Діловий етикет, дресс-код, сучасний
столовий етикет, особливості дипломатичного протоколу різних країн та
психологічні основи міжнародної комунікації важливі для формування
професіонала. «Етика і психологія міжнародної комунікації» є необхідною сферою
знань в туристичній діяльності.
- Teacher: Марина Бєлікова
- Teacher: Наталья Зацепіна