Соціалізація і адаптація в багатонаціональному професійному середовищі, вміння співпрацювати з людьми, вирішувати конфлікти з клієнтами різних культур залежить зокрема від застосування на практиці професійної етики і психологічних основ міжнародної комунікації. Для успішного виконання професійних обов’язків підчас надання туристичних послуг необхідні знання про етику ділову – з колегами та начальниками та обслуговування – з клієнтами. Знання про систему еталонних трудових норм та етику поводження пов’язані з національними традиціями країн, сучасними вимогами світових стандартів, і свідчать про якісне обслуговування. Діловий етикет, дресс-код, сучасний столовий етикет, особливості дипломатичного протоколу різних країн та психологічні основи міжнародної комунікації важливі для формування професіонала. «Етика і психологія міжнародної комунікації» є необхідною сферою знань в туристичній діяльності.