Для ресторанного бізнесу притаманна висока ступінь взаємодії зі споживачем. Крім
того, послуги надаються в присутності клієнта, який миттєво може відкоригувати їх у
відповідності зі своїми потребами. Це висуває особливі вимоги до формування системи
операційного менеджменту ресторанну. Операційна система ресторану повинна
вирішувати комплекс різноманітних функціональних завдань, до яких можуть входити:
управління підготовкою виробництва, техніко-економічне постачання, оперативне
керування виробництвом, керування кадрами, керування фінансами. Управління
елементами операційної системи ресторану зводиться до взаємодії у форматі вхід-вихід,
тобто система формує запит, надає необхідні ресурси і отримує бажаний результат.
Визначальним елементом операційного менеджменту ресторану є якість роботи і
відповідальність персоналу, стабільність і безперервний розвиток компетентності
співробітників, їх командна робота.
- Teacher: Тетяна Бут