Навчальна дисциплінаформує
освіченість студентів-бакалаврів у сфері ознайомлення студентів із основними
теоріями та проблемами сучасної етичної думки, її історії, з розмаїттям
підходів, методологій, теоретичних побудов, сприяє набуттю навичок етичної
грамотності у життєдіяльності людини сучасного світу.
Загальні компетентності:
Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
Здатність зберігати та
примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства.
Здатність приймати обґрунтовані рішення.
Здатність бути критичним і самокритичним.
Навички міжособистісної взаємодії.
Здатність працювати в команді.
Здатність працювати автономно.
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
Спеціальні (фахові)
компетентності:
Здатність діяти соціально-відповідально і свідомо.
Здатність працювати в команді та налагоджувати
міжособистісну взаємодію при вирішенні професійних завдань.
Здатність враховувати соціальні, екологічні,
етичні, економічні аспекти, вимоги охорони праці, виробничої санітарії і
пожежної безпеки під час формування технічних рішень.
Здатність враховувати соціальні, екологічні,
етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та
результати інженерної діяльності.
Розуміти соціально-економічні, екологічні,
етичні й естетичні наслідки пропонованих рішень у професійній сфері.
Результати навчання:
Відтворювати моральні,
культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства.
Демонструвати здатність діяти
соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та
поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.
Демонструвати соціально
відповідальну та свідому поведінку, слідувати гуманістичним та демократичним
цінностям у професійній та громадській діяльності.
Оцінювати діяльність колег з
точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і
досягнень.
Знати кодекс професійної етики,
розуміти соціальну значимість та культурні аспекти професійної діяльності й
дотримуватись їх.
Розуміти нетехнічні
(суспільство, мораль, здоров’я й інше) наслідки та обмеження професійної
діяльності.
Слідувати нормам і правилам
міжособистісної поведінки у професійній і громадській діяльності та в особистому
житті.
|