Розглядаються поняття туристичного продукту та туру як основного
ринкового продукту діяльності туристичних підприємств, дається
класифікація турів, принципи та критерії їх розробки. Основна увага
приділена методиці розробки туру: від ідеї створення, основаній на
маркетингових дослідженнях попиту та пропозиції на певному ринку
туристичних послуг, та інформаційного забезпечення розробки - до
проведення переговорного процесу та укладання угод, які забезпечують
організацію туру. Виділені основні етапи розробки туру та запропоновані
методи, найефективніші на кожному з виділених етапів. Приділено увагу
кон'юнктурі туристичного ринку та маркетинговим дослідженням, які
повинні провадитись туристичним підприємством і супроводжувати всі
етапи: від розробки до впровадження та просування турпродукту на ринку
туристичних послуг.
- Учитель: Тетяна Бут