МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Кафедра _______філософії_______
(найменування кафедри)
СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
___ПСИХОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ__
(назва навчальної дисципліни)
для всіх галузей знання, спеціальностей, освітніх програм
НУ "Запорізька політехніка"
Ступінь вищої освіти: ___________бакалавр____________
(назва ступеня вищої освіти)
|
Затверджено на засіданні кафедри ____філософії____ (найменування кафедри) Протокол № _9_ від __15.06.2021__ р. |
м. Запоріжжя 2021_
| ||||||||
Назва дисципліни |
ПСИХОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ Код: ________ Вибіркова | |||||||
Рівень вищої освіти |
Перший (бакалаврський) рівень | |||||||
Викладач |
Канд. філос. н., доц. Бондаревич І.М. | |||||||
Контактна інформація викладача |
061-7698-285 | |||||||
Час і місце проведення навчальної дисципліни |
Предметні аудиторії кафедри: а. 540, а. 549а | |||||||
Обсяг дисципліни |
90 / 3, 15 / 15/ 60, залік | |||||||
Консультації |
Згідно з графіком консультацій | |||||||
| ||||||||
Є дисципліною циклу загальної підготовки – яка сприяє загальнокультурній підготовці здобувачів вищої освіти, рекомендована для вивчення на початкових курсах бакалаврату. Дисципліни, які рекомендовані для вивчення після опанування дисципліни «Психологія соціальної взаємодії» : «Релігія в сучасному міжкультурному діалозі», «Філософія», «Інтелектуальна безпека», «Етика». | ||||||||
Характеристика навчальної дисципліни | ||||||||
Навчальна дисципліна формує освіченість студентів-бакалаврів у сфері специфічного соціально-гуманірного знання з психології, сприяє набуттю навичок психологічної грамотності у життєдіяльності людини сучасного світу. Загальні компетентності: Навички міжособистісної взаємодії. Здатність працювати в команді. Здатність працювати автономно. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. Фахові компетентності: Здатність розуміти сутність психологічного дискурсу щодо сучасного світу та людини. Здатність до гнучкого мислення та компетентного застосування набутих знань у широкому діапазоні практичної роботи за фахом та у повсякденному житті. Здатність до ефективної праці як індивідуально, так й у складі команди. Готовність відповідати за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Вміння перетворювати нові ідеї на бізнес-проекти та успішно їх презентувати аудиторії. Усвідомлювати необхідності навчання впродовж усього життя задля поглиблення набутих й здобуття нових фахових знань. Результати навчання: Пояснювати моделі соціально-психологічних явищ та взаємодій. Застосовувати навички міжособистісної взаємодії для ефективного спілкування з іншими людьми та залучення їх до командної роботи, у тому числі у непередбачуваних умовах. Враховувати та застосовувати соціально-психологічні правила поведінки відносно інших людей. Слідувати нормам і правилам міжособистісної поведінки у професійній і громадській діяльності та в особистому житті. | ||||||||
| ||||||||
Метою вивчення навчальної дисципліни є – опанування психологічних механізмів взаємодії з природним і соціальним середовищем; формування навичок психологічної адаптації; гармонізація міжособистісних та різного ґатунку соціальних взаємодій; вдосконалення комунікативної компетентності та сприяння особистісному зростанню майбутніх фахівців. | ||||||||
| ||||||||
Завдання вивчення навчальної дисципліни – у тому, щоб студенти-бакалаври збагатили свій інтелектуально-творчий потенціал та поведінково-практичні навички у сфері психології соціальної взаємодії, а саме знаннями: засад психологічної грамотності; основних змістів класифікації психічних явищ; основ міжособистісної взаємодії; сучасних різновидів соціальної взаємодії; сутності психологічних компонентів в організації командної роботи. | ||||||||
| ||||||||
Програма навчальної дисципліни «Психологія соціальної взаємодії» складається з таких змістових модулів:
| ||||||||
| ||||||||
№ тижня |
Назва теми |
|
Кількість годин | |||||
|
Тема 1.1. Людина та її внутрішній світ як об’єкт психологічної науки. |
|
| |||||
|
Тема 1.2. Психічні явища: властивості, процеси, стани. |
|
| |||||
|
Тема 1.3 Психологічні засади міжособистісної взаємодії. |
|
| |||||
|
Тема 2.1 Класифікація типів соціальних взаємодій. |
|
| |||||
|
Тема 2.2 Особливості організації роботи в групах. |
|
| |||||
|
Тема 2.3 Конфлікти: стратегії розв’язання. |
|
| |||||
| ||||||||
|
|
|
| |||||
Людина і її внутрішній світ як об’єкт психологічної науки. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
13 |
10 балів у загальних 100 | |||||
Психічні явища: властивості, процеси, стани. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
10 |
5 балів у загальних 100 | |||||
Психологічні засади міжособистісної взаємодії. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
7 |
5 балів у загальних 100 | |||||
Класифікація типів соціальних взаємодій. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
13 |
10 балів у загальних 100 | |||||
Особливості організації роботи в групах. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
7 |
5 балів у загальних 100 | |||||
Конфлікти: стратегії розв’язання. |
Виконання індивідуального тематичного завдання. |
11 |
5 балів у загальних 100 | |||||
| ||||||||
Види контролю: поточний, рубіжний (проміжна атестація). Форма підсумкового контролю – залік. | ||||||||
| ||||||||
|
- Викладач: Бондаревич Ірина