Метою викладання навчальної дисципліни «Гендерні студії» є ознайомлення студентів з основами гендерних знань; формування в них егалітарного мислення, подолання гендерних стереотипів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомлення з основними категоріями гендерних досліджень (окреслення теоретичних контурів понять гендер, фемінізм, гендерна ідентичність, гендерні стереотипи та ін. понять гендерної теорії);
- ознайомлення з проблемами та перспективами гендерних досліджень;
- осмислення проблем і перешкод, що стоять перед чоловіками та жінками як представниками певної статі;
- виявлення можливостей застосування теоретичного й емпіричного досвіду гендерних досліджень до аналізу актуальних соціальних проблем і осмислення власних практик і життєвої стратегії;
- формування навичок проектування чоловічої та жіночої поведінки.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Здатність бути критичним і самокритичним.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
фахові компетентності:
Здатність формувати інформаційний контент у сфері гендерних питань.
Здатність створювати медіапродукт у сфері гендерних питань.
Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:
Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.
Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням спеціалізованих джерел інформації у сфері відображення гендерних питань.- Teacher: Погребна Вікторія Леонідівна