Метою викладання навчальної дисципліни «Гендерні студії» є ознайомлення студентів з основами гендерних знань; формування в них егалітарного мислення, подолання гендерних стереотипів.

Основними завданнями вивчення дисципліни  є:

- ознайомлення з основними категоріями гендерних досліджень (окреслення теоретичних контурів понять гендер, фемінізм, гендерна ідентичність, гендерні стереотипи та ін. понять гендерної теорії);

- ознайомлення з проблемами та перспективами гендерних досліджень;

- осмислення проблем і перешкод, що стоять перед чоловіками та жінками як представниками певної статі;

- виявлення можливостей застосування теоретичного й емпіричного досвіду гендерних досліджень до аналізу актуальних соціальних проблем і осмислення власних практик і життєвої стратегії;

- формування навичок проектування чоловічої та жіночої поведінки.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:

загальні компетентності:

Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

Здатність бути критичним і самокритичним.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

фахові компетентності:

Здатність формувати інформаційний контент у сфері гендерних питань.

Здатність створювати медіапродукт у сфері гендерних питань.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.

Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.

Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.

Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.

Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.

Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням спеціалізованих джерел інформації у сфері відображення гендерних питань.