Сучасна людина може бути успішною, якщо вона є гнучкою, добре обізнана з гендерними особливостями поведінки в конкретній життєвій ситуації, це дає можливість обрати оптимальний шлях для досягнення життєвого успіху.

Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки гендерні дослідження – це новий крок в осмисленні природи людської особистості, останні двадцять років популярність ґендерних досліджень стрімко зросла.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є соціальні, культурні, мовні та інші фактори, які визначають поведінку чоловіків і жінок у залежності від їх уявлень не тільки про своє біологічне «поле» (sex), але й про ґендер (gender), соціокультурне «поле».

Метою викладання навчальної дисципліни «Гендерні студії» є ознайомлення студентів з основами гендерних знань; формування в них егалітарного мислення, подолання гендерних стереотипів.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

загальні компетентності:

ЗК01. Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.

ЗК03. Здатність бути критичним і самокритичним.

ЗК04. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК08. Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК09.Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК11. Здатність спілкуватися державною мовою.

фахові компетентності:

СК02. Здатність формувати інформаційний контент у сфері гендерних питань.

Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:

ПР03. Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.

ПР04.Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.

ПР09.Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.

ПР10. Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.

ПР11. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою.

ПР18. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.

ПР19. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням спеціалізованих джерел інформації у сфері відображення гендерних питань.