Предметом вивчення  навчальної дисципліни є _ основні права споживачів щодо придбання, використання (споживання) товарів і послуг, а також нормативні акти, що регламентують цю сферу відносин.
Мета: формування у студентів знання з основ захисту прав споживачів відповідно до потреб професійної діяльності фахівця з готельно-ресторанної справи та ознайомлення з основними принципами і функціями технологій захисту прав споживачів у повсякденному житті та у підприємницькій діяльності та навчити майбутніх фахівців розуміти принципи пріоритету споживача та захищати свої права.
Завдання.
Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів захисту прав споживачів у галузі надання послуг в готельно-ресторанному бізнесі.
Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку готельно-ресторанної справи. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Надати  характеристику  та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових ринків готельних і туристичних послуг.
Практичні – ознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення обліку та зберігання документації щодо захисту прав споживачів у галузі організації готельно-ресторанної справи.
Загальні компетентності:
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- здатність забезпечувати та оцінювати якість виконуваних робіт.
Фахові компетентності:
здатність застосовувати теоретичні знання в готельно-ресторанній сфері на практиці;
знання етичних і нормативно-правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем;
вміння використовувати нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанної справи;
вміння здійснювати аналіз договорів різних видів у контексті регулювання підприємницької діяльності в галузі готельно-ресторанного бізнесу;
здатність до використання концептуальних принципів стандартів сервісу в готельно-ресторанному бізнесі та забезпечення конкурентоспроможності його окремих об’єктів на основі досвіду їх впровадження у світовій і вітчизняній практиці  готельно-ресторанного бізнесу;
вміння застосовувати механізм та процес управління якістю послуг на підприємствах галузі готельного та ресторанного господарства;
вміння визначати критерії якості надання послуг, проводити претензійну роботу;

вміння визначати та задовольняти індивідуальний попит споживачів послуг, формувати інклюзивну програм відпочинку.