Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення тенденцій і закономірностей комплексного освоєння інновацій, планування позитивних результатів і управління ними.

Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні моделі туристського обслуговування іноземних туристів» є формування у студентів знання з основ інноваційних моделей туристського обслуговування іноземних туристів відповідно до потреб професійної діяльності фахівця з готельно-ресторанної справи й вивчення та проведення віртуальних екскурсії, екскурсій для іноземних туристів з використанням інформаційних технологій та аналіз якості обслуговування іноземних туристів в готелях і ресторанах, підприємствах сфери гостинності, підприємницьких структурах розміщення та харчування.

Завдання курсу.

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні інноваційної комплексної професійної діяльності в соціо-культурному середовищі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан інноваційного розвитку готельно-ресторанної сфери. Викласти основи теорії інноватики в готельно-ресторанному господарстві. Виокремити сучасні інноваційні моделі у сфері туристичного обслуговування іноземних туристів. Надати характеристику та ідентифікувати елементи механізму формування стратегії обслуговування іноземних туристів.

Практичні – ознайомити студентів із сучасними інноваційними методами та технологіями впровадження інноваційних моделей в процес туристського обслуговування іноземних туристів.

Загальні компетентності. Здатність до адаптації, дії в новій ситуації. Здатність забезпечувати та оцінювати якість виконуваних робіт. Здатність працювати в міжнародному контексті.

Фахові компетентності. Здатність розробляти регіональні програми підтримки галузі, маркетингові стратегії для просування послуг у готельному та ресторанному господарствах. Знання етичних і нормативно-правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; використовувати нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанної справи; уміння здійснювати аналіз договорів різних видів у контексті регулювання підприємницької діяльності в галузі готельно-ресторанного бізнесу. Здатність до використання концептуальних принципів стандартів сервісу в готельно-ресторанному бізнесі та забезпечення конкурентоспроможності його окремих об’єктів на основі досвіду їх впровадження у світовій і вітчизняній практиці  готельно-ресторанного бізнесу. Знання загальних принципів інноваційних форм обслуговування та форм надання професійних послуг у закладах готельно-ресторанного господарства. Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями (стейкхолдерами).