Метою викладання навчальної дисципліни «Філософія» є формування філософської культури мислення, засвоєння студентами базових теоретичних знань та практичних навичок застосування філософської методології при розв’язанні завдань суспільної й індивідуальної життєдіяльності.

Предметом вивчення дисципліни є загальне в системі «світ-людина», система поглядів на світ у цілому і на ставлення людини до цього світу.

У результаті вивчення дисципліни «Філософія» студент повинен отримати:

Загальні компетентності

-          здатність самостійного мислення та формування власної точки зору, застосування знання у практичних ситуаціях;

-          здатність інтелектуального пошуку та зберігання процесу мислення у ситуаціях невизначеності, генерування нових ідей (креативність);

-          здатність до адаптації та дії у новій ситуації;

-          здатність генерування нових соціальних ідей, соціального реагування та комунікативної компетентності.

Фахові компетентності

-          знання основного змісту всіх розділів навчальної програми, основних та найбільш вживаних першоджерел філософії попередніх історичних епох та сучасної філософії – задля сприяння розвитку загальної культури й соціалізації особистості.

-          знання структури філософського знання, основних філософських категорії (понять), проблем, імен, напрямів філософії попередніх історичних епох та сучасної філософії.

-          розуміння механізмів розвитку світу (суспільства) та життєдіяльності людини у них, оволодіння філософським способом мислення при змістовному аналізі основних філософських теорій і концепцій, які репрезентують людину та світ.

-          розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства та життєдіяльності людини у ньому.

-          розуміння історико-філософських та соціально-філософських особливостей українського суспільного життя та української національної ідеї.

-          уміння практично використовувати основні філософські поняття й концепції, спираючись на зв’язок філософії з дійсністю.

-          уміння досліджувати соціальні явища сучасного світу, будувати моделі соціальної дійсності у процесі власної суспільної діяльності та здійснення особистого життя.

уміння генерувати нові соціальні ідеї, оцінювати та інновації.