Метою викладання навчальної
дисципліни «Інноваційні моделі туристського обслуговування
іноземних туристів» є формування у
студентів знання відповідно до потреб професійної діяльності фахівця з
готельно-ресторанної справи та ознайомлення з основними принципами і функціями
технологій якості обслуговування іноземних туристів як в
готелях так і ресторанах.
Завдання навчальної дисципліни:
Методичні –
відпрацювання умінь і навичок виконання розрахунків, вирішення завдань,
проведення аналізу, використання нормативної і довідкової літератури. Студенти
повинні вивчати методичні підходи до впровадження інновацій туристичних послуг. Пізнавальні –
формування навичок і умінь засвоєння навчального матеріалу у вільний від
аудиторних занять час у формі самостійної навчальної роботи;
Загальні компетентності:
Здатність до адаптації та дії в новій ситуації
Здатність забезпечувати та оцінювати якість виконуваних робіт.
Здатність працювати в міжнародному контексті.
Фахові компетентності:
Здатність розробляти регіональні програми підтримки галузі, маркетингові стратегії для просування послуг у готельному та ресторанному господарствах.
Знання етичних і нормативно-правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; використовувати нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанної справи; уміння здійснювати аналіз договорів різних видів у контексті регулювання підприємницької діяльності в галузі готельно-ресторанного бізнесу.
Здатність до використання концептуальних принципів стандартів сервісу в готельно-ресторанному бізнесі та забезпечення конкурентоспроможності його окремих об’єктів на основі досвіду їх впровадження у світовій і вітчизняній практиці готельно-ресторанного бізнесу
Знання загальних принципів інноваційних форм обслуговування та форм надання професійних послуг у закладах готельно-ресторанного господарства
Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями (стейкхолдерами).