Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні моделі туристського обслуговування іноземних туристів» є формування у студентів знання відповідно до потреб професійної діяльності фахівця з готельно-ресторанної справи та ознайомлення з основними принципами і функціями технологій якості обслуговування іноземних туристів як в готелях так і ресторанах.

Завдання навчальної дисципліни:

Методичні відпрацювання умінь і навичок виконання розрахунків, вирішення завдань, проведення аналізу, використання нормативної і довідкової літератури. Студенти повинні вивчати методичні підходи до впровадження інновацій туристичних послуг.

Пізнавальні – формування навичок і умінь засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час у формі самостійної навчальної роботи;

Практичні –  формування практичних навичок роботи студентів щодо використання інформаційних моделей в туристичній діяльності, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем в сфері обслуговування іноземних туристів.

Загальні компетентності:

Здатність до адаптації та дії в новій ситуації

Здатність забезпечувати та оцінювати якість виконуваних робіт.

Здатність працювати в міжнародному контексті.

Фахові компетентності:

Здатність розробляти регіональні програми підтримки галузі, маркетингові стратегії для просування послуг у готельному та ресторанному господарствах.

Знання етичних і нормативно-правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; використовувати нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанної справи; уміння здійснювати аналіз договорів різних видів у контексті регулювання підприємницької діяльності в галузі готельно-ресторанного бізнесу.

Здатність до використання концептуальних принципів стандартів сервісу в готельно-ресторанному бізнесі та забезпечення конкурентоспроможності його окремих об’єктів на основі досвіду їх впровадження у світовій і вітчизняній практиці  готельно-ресторанного бізнесу

Знання загальних принципів інноваційних форм обслуговування та форм надання професійних послуг у закладах готельно-ресторанного господарства

Здатність координувати та регулювати взаємовідносини з контактними аудиторіями (стейкхолдерами).