Відповідно до затвердженої програми магістрів та вимогам кваліфікаційної характеристики фахівця спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» освітньо-професійної програми «Електротехнічні системи електроспоживання» передбачається курсовий проект студентами денної та заочної форми навчання за фахом.
Курсовий проект є практична підготовка студентів з дисципліни «Електропостачання промислових підприємств» щодо внутрішньозаводського електропостачання, а також підготовка об’єкту дослідження для подальшого виконання магістерської роботи. Основною його метою є закріплення, розширення і систематизація знань студентів, отриманих на лекціях, лабораторних і практичних заняттях, виробничих практиках, а також при вивченні таких суміжних дисциплін, як «Електропостчання промислових підприємств», «Моделі та методи оптимізації в електропостачанні», «Електричні системи і мережі», «Електричні станції і підстанції «, «Перехідні процеси в системах електропостачання», «Енергоменеджмент і енергоаудит» та ін.
Робота над курсовим проектом дозволить студентам придбати знання в області побудови, функціонування систем внутрішньозаводського електропостачання, практично освоїти методи розрахунку, проектування та оптимізації задач систем електропостачання, розв’язувати науково-технічні, економічні та інші задачі, придбати навички виконання самостійної творчої роботи, користуватися науковою довідковою літературою, стандартами, що діють та каталогами.
2 ОБСЯГ ТА ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ
Курсовий проект, складається з пояснювальної записки (ПЗ) та графічної частини.
Обсяг ПЗ курсового проекту 35-50 сторінок рукописного або печатного тексту формату А4 (210x297 мм) і графічної частини - 2 листа креслень формату А1.
У пояснювальній записці мають бути послідовно розглянуті усі питання з обґрунтуванням прийнятих рішень і посиланнями на літературу, вказані методи розрахунків і розрахункові формули в загальному вигляді з їх розшифруванням, необхідними числовими підстановками та отриманими результатами розрахунків. В одному прикладі це робиться докладно, а результати інших розрахунків мають бути наведені в таблиці, які мають нумерацію та назву. У необхідних випадках прийняті технічні рішення мають бути підтверджені техніко-економічними розрахунками.
ПЗ та креслення мають бути логічно пов'язані та відображати комплекс технічних рішень і розрахунків, які відповідають задачам передбаченим у завданні до курсового проекту.
Пояснювальна записка та графічна частина курсового проекту оформлюється з дотриманням усіх вимог і норм єдиної системи конструкторської документації (ЄСКД) та державного стандарту України ДСТУ 3008:2015 «Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлення».
Текст ПЗ можно писати від руки або з використанням комп'ютера на одному боці аркуша формату А4 з полями розміром, мм: верхнє, ліве та нижнє – не менш 20, праве – не менш 10.
Послідовність розділів ПЗ:
· титульний ліст;
· завдання на проектування;
· реферат;
· зміст;
· перелік скорочень, символів, спеціальних термінів;
· основна частина;
· перелік літератури;
· додатки.
3 ЗАВДАННЯ ДО КУРСОВОГО ПРОЕКТУ
Завдання до курсового проекту видає керівник проекту згідно збірника завдань до курсового проекту з дисципліни «Спепитання електропостачання».
Відповідно завдання студенти повинні розробити систему електропостачання промислового підприємства (вихідні дані надані у додатках А та Б збірника), яка відповідає основним вимогам до її експлуатації. Бажано мати елементи новизни і прогресивності, які забезпечують творчий характер роботи над курсовим проектом.
Враховуючи сучасні запити виробництва, які пов’язані з його реконструкцією, підвищенням надійності систем електропостачання, дослідженням режимів електроспоживання, розробкою елементів САПР і рішенням ряду інших задач, можливі курсові проекти з дослідницьким характером, котрі можуть бути самостійними і закінченими роботами та мати подальший розвиток у дипломному проектуванні.
При виконанні курсового проекту на реальні виробничі і дослідницькі теми вихідні дані на проектування визначає керівник проекту на підставі технічного завдання.
В окремих випадках керівник курсового проекту може частково змінювати вихідні дані, а також дати завдання студенту додатково розробити окреме питання.
- Teacher: Віра Дьяченко