Основна мета – практики полягає у формуванні професійних умінь, пов'язаних з педагогічною діяльністю, у тому числі функцій проектування, конструювання й організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Види діяльності магістранта в процесі проходження практики припускають формування й розвиток стратегічного мислення, бачення ситуації, уміння керувати групою людей.

Мета науково-педагогічної практики:

-    формування й розвиток професійних навичок майбутніх педагогів викладачів вищої школи;

-    володіння основами педагогічної майстерності, уміннями й навичками

самостійного проведення навчально-виховної й викладацької роботи.

Завдання науково-педагогічної практики магістрів.

-    Сформувати в магістранта уявлення про зміст і нормативні документи, що регламентують організацію навчального процесу кафедри спеціальної освіти.

-    Удосконалювати аналітичну діяльність починаючих викладачів.

-    Ознайомити магістрантів з особливостями організації навчального процесу та сформувати вміння проведення навчальних занять дисциплін спеціальності 016 «Спеціальна освіта» зі студентами.

-    Формувати адекватну самооцінку, відповідальність за результати своєї праці.

-    Навчитися розробляти учбово-методичні матеріали з дисциплін спеціальності 016 «Спеціальна освіта».


Організація науково-педагогічної практики регламентується:

-    положенням про проведення практики студентів у вищих навчальних  закладах України, затвердженим Наказом Міністерства освіти України від 08.04.1993 р. № 93;

-    методичними рекомендаціями зі складання програм практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженими Наказом Міністерства освіти України від 14.02.1996 р. № 3, 1-5/02;

-    положенням про організацію і проведення практики студентів Запорізького національного технічного університету;

-    навчальними планами магістрів спеціальності  016 «Спеціальна освіта».