Мета: розвиток і вдосконалення у студентів знань і практичних навичок іноземної мови професійного спілкування у сфері туристичної індустрії,  формування мультикультурної обізнаності майбутнього фахівця галузі міжнародного туризму.

 

Завдання: Практичні – засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем професійного спілкування, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійної сфери. Пізнавальні – формування і розвиток лінгвістичних знань сфери туризму включає знання мовленнєвого етикету професійного спілкування, отримання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою. Виховні – розвиток емоційного інтелекту в процесі практичної роботи з темами і професійними ситуаціями, виховання шанобливого й уважного ставлення до іншості, етики професійного спілкування, сприяння формуванню естетичного смаку.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичних джерел, лексичних і синтаксичних особливостей мови туризму, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників, екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

Змістовий модуль 1. Туризм – індустрія зустрічей.

 

Тема 1. Прибуття, привітання і знайомство. Міжкультурні розбіжності й етикет спілкування. Сінгапур. Мова туристичних брошур і путівників. Прокат автомобіля. Аудіювання діалогів. Читання і пояснення інформації про особливості першої зустрічі з групою туристів.  

Тема 2. Про роботу готелів. Процедура реєстрації. Штатна структура готелю. Сприйняття готелів клієнтами. Надання інформації в готелі. Готельні послуги. Прослуховування інтерв’ю з менеджером готелю в Мілані. 

Тема 3. Туристичні інформаційні центри. Типи туристичної інформації. Типи клієнтів і особливості роботи з ними. Надання інформації про розташування туристичних об’єктів. Прийменники руху. Читання і аналіз тексту про Ліверпуль. Стилістичні звороти рекомендацій і промоцій.

Тема 4. Представники туроператорів на місці відпочинку. Види представників туроператорів. Особливості роботи трансферменів. Інформативна зустріч. Модальні дієслова для порад і зобов’язань. Традиції чайових у різних країнах. Професійна культура й етикет спілкування.

Тема 5. Гастрономічний туризм. Національні страви. Харчові інгредієнти і приготування страв. Стислий опис страв для клієнта. Українська кухня. Турецька кухня. Прийом замовлення. Означальні підрядні речення. Маємо справу зі скаргами. У ресторані.

Тема 6. Сільський туризм. Місцеві жителі в сільському туризмі. Особливості житла для туристів у сільській місцевості. У кемпінгу. Ресурси сільського туризму. Сільський туризм у Чилі і В’єтнамі. Вплив погодних умов на сільський туризм. Прогноз погоди. Форми вираження майбутнього часу.

 

Змістовий модуль 2. Туризм – індустрія гостинності і розваг.

 

Тема 7. Туристичні атракціони. Типи атракціонів. Тенденції розвитку сектора туристичних атракціонів. Збудовані атракціони. Архітектурні терміни. Структура опису архітектурних пам’ятників. Вживання пасивного стану в описових туристичних текстах. Опис фестивалю. Професії і зручності на атракціонах.

         Тема 8. На екскурсії. Опис турів. Від гіда до тур менеджера. Слухання інтерв’ю з успішним тур менеджером. Стандарти роботи гіда. Аудіювання діалогів про особливості роботи під час екскурсійних турів. Пояснення організаційних моментів. Проблеми під час туру. Мовні професійні вміння в критичних ситуаціях.

         Тема 9. Розваги у готеліРозваги на будь-який смак. Розважальна програма. Розваги для дітей. Неозначені займенники. Читання та прослуховування текстів про організацію дозвілля для дітей. Ідеальний працівник індустрії розваг. Як отримати роботи в сфері розваг.

         Тема 10. Спеціальний туризм. Читання тексту про нішовий туризм та його обговорення. Спеціальні потреби. Відповіді на спеціальні вимоги. Опис спеціальних турів. Люди з особливими фізичними потребами. Підготовка і проведення спеціального туру.

         Тема 11. Бізнес туризм. Міжкультурна обізнаність. Вживання бізнес термінів. Потреби бізнес туристів. Путівники про інші культури. Послуги і зручності для ділових туристів. Про організацію конференції. Опис розмірів, об’єму і обладнання. Бізнес готелі. Роль бізнес туризму в галузі.

Тема 12. Розрахунки з гостями в готелі. Обов’язки відділу прийому гостей. Життя у фронт офісі. Поширені проблеми з гостями. Вирішення проблем. Процедура розрахунку з гостем. Перевірка рахунку. Стандарти якості роботи. Звіт для менеджера. Написання звіту.