Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в туристичній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця.

 

Завданнязасвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем туристичної галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійного спілкування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань туристичної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичної брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників,  екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі туризму мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.    

 

Змістовий модуль 1. Туризм як бізнес і дозвілля.

 

Тема 1. Туризм як сфера бізнесу. Основні галузі індустрії туризму. Професії в туристичному бізнесі. Професійні обов’язки, навички і вміння. Написання резюме. Інтерв’ю. Questions. (Типи питальних речень). Займенники.

Тема 2. Туристичні дестинації. Причини подорожей і типи туризму. Види туристичних мандрівок. Туристичні мотивації. Презентації туристичних дестинацій. Defining and non-defining relative clauses. (Означальні підрядні речення двох типів). Giving reasons (Пояснення причин). Describing trends (Опис тенденцій).

Тема 3. Туристичні оператори і туристичні агентства. Види туроператорів. Пакетні тури. Готельний менеджмент. Часові форми групи Perfect. Вживання артиклів з іменами власними. Часові форми групи Continuous.

Тема 4. Туристичні мотивації. Види подорожей і відпочинку. Причини подорожей. Старий і новий туризм. Зміни в попиті і тенденції в галузі. Інтерв’ю з туроператором. Вживання різних часових форм в описі туристичних змін і тенденцій.

Тема 5. Туристичні агенції. Ділова термінологія. Процес продажу. Визначення потреб клієнта і презентація продукту. Вплив інтернету. Звіт про якість роботи тур агентства. Відкриті і закриті запитання.

Тема 6. Транспорт у туризмі. Круїзний відпочинок. Роботи в транспортному секторі. Важливі для пасажирів фактори успішної подорожі. Транспортна система Сан Франциско. Опис розкладу руху транспорту. Ступені порівняння прикметників та їх вживання в професійному контексті.

Змістовий модуль 2. Особливості туристичної галузі.

 

Тема 7. Розміщення гостей та забезпечення їх харчуванням. Готелі. Послуги і зручності. Прийом замовлень по телефону. Робота на рецепції. Опис готелів. Незвичайні готелі.

         Тема 8. Маркетинг і просування туристичного продукту. Маркетингова термінологія. Аналіз продукту. Промо-техніки. Реклама в туризмі. Мова реклами. Прикметники, стилістичні синоніми нейтральних описових слів.

         Тема 9. Відпочинок з розмаїттям. Тури по інтересам. Сталий розвиток у туризмі. Міжкультурні відмінності. Типи туристів і типи відпочинку. Опитування і бесіди про досвід подорожей і відпочинку.

         Тема 10. Бронювання і продаж. Прийом замовлень. Комп’ютерні системи бронювання. Пояснення умов замовлення. Перевірка деталей. Умовні речення. Скорочення і абревіатури.

         Тема 11. Аеропорт. Зручності і послуги. Відправлення. Індустрія авіаперевезень. Реєстрація пасажирів. Надання інформації. Робота в аеропорту. Перевірка пасажирів. Ввічливі форми звертання і розпоряджень.