Мета: Метою навчання іноземної мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до спілкування цією мовою, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної  діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад. У процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно - політичною інформацією.

Завданнявивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях спілкування; читання для отримання необхідної інформації; участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: комунікативна: читання, мовлення, аудіювання, письмо; іншомовна комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо; соціокультурна: етикет спілкування; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; інформаційна; технологічна; міжпредметна.

фахові компетентності: іншомовна  комунікативна компетенція: читання; мовлення, аудіювання, письмо: володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; технологічна (вміння працювати з програмним забезпеченням (формування звітів, створення презентацій, проведення відео конференцій); готовність до професійної самоосвіти.

Очікувані програмні результати навчання передбачають, що студент знає лексико-граматичний матеріал на базі основних підручників та інших дидактичних матеріалів; етикет спілкування; фонову інформацію соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; вміє вести бесіду іноземною мовою в межах пройденої тематики, готувати усні і письмові повідомлення; читати адаптовані тексти; обговорювати прочитані тексти; робити переказ і коментувати інформацію, отриману під час читання текстів; виступати з презентацією або звітом.