Гостинність - соціальний та культурний феномен,що має декілька етапів свого становлення. Зародження гостинності бере свій початок від перших місць харчування та розселення подорожуючих в Давньому світі, зародження національних кулінарних традицій, що базувались на кліматичних та природних ресурсах певних територій до глобальної індустрії, що невід’ємно пов’язана з туристичним бізнесом та є фактором розвитку регіональних економічних систем та світового економічного простору.
Історія розвитку індустрії гостинності націлена на  формування стереоскопічної візії еволюції відношення людини місць відпочинку та споживання їжі. Історія розвитку індустрії гостинності пов’язана зі змінами політичних, культурних та економічних процесів та векторів в світі, що впливають на аксіологічні та гедоністичні орієнтири споживачів індустрії туризму та розваг.

Загальні компетенції:

Здатність до застосовування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії. Здатність до сприйняття культури та звичаїв інших країн і народів, толерантного ставлення до національних, расових, конфесійних відмінностей, здібність до міжкультурних комунікацій у готельно-ресторанній сфері. Здатність самостійного проведення досліджень на відповідному рівні. Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми. Здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісні взаємодії при вирішенні поставлених завдань

Спеціальні компетенції:

Розуміння предметної області і специфіки професійної діяльності. Здатність управляти підприємством, приймати рішення у господарській діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу. Здатність виявляти, визначати й оцінювати ознаки, властивості і показники якості продукції та послуг, що впливають на рівень забезпечення вимог споживачів у сфері гостинності.

Результати навчання:

Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання. Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави. Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

Мета вивчення навчальної дисципліни

формування знань і умінь теоретичного та прикладного характеру з аналізу історичних, культурних та соціальних процесів, що впливають на розвиток індустрії гостинності  на локальному та глобальному рівнях .

Завдання вивчення дисципліни

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у історії розвитку гостинності.
Пізнавальні – сформувати уявлення про еволюцію та перспективи розвитку гостинності як гетерогенного явища в історії людства. Сформувати візію розвитку гостинності як соціокультурного феномену.
Практичні – ознайомити студентів з історичними етапами розвитку гостинності – типів закладів харчування, розміщення, національних кулінарних традицій.

формування знань і умінь теоретичного та прикладного характеру з аналізу історичних, культурних та соціальних процесів, що впливають на розвиток індустрії гостинності  на локальному та глобальному рівнях .