Мета – оволодіння майбутніми фахівцями з електроніки математичним апаратом, що допомагає аналізувати, моделювати та розв’язувати прикладні задачі зі сфери їх професійної діяльності; підвищення загального рівня математичної культури студентів; розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів; оволодіння основними навичками чисельних методів та їх найпростішими реалізаціями.

Завдання – надання студентам знань з відповідних розділів вищої математики та формування уміння самостійно опрацьовувати математичну літературу, що відповідає напряму їх фахової підготовки; студенти мають навчитися використовувати набуті навички для розв’язування задач, які зустрічаються в інших дисциплінах, що вивчаються на наступних курсах.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК9. Здатність працювати в команді

ЗК12. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

фахові компетентності:

СК5. Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп'ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп'ютерними мережами, базами даних та Інтернетресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки.

очікувані програмні результати навчання:

Р2. Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівняння в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки.

Р13. Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність