Метою викладання навчальної дисципліни «Газетно-журнальне виробництво (контент, продукт, промоція)» є формування у студентів уявлення про практичну діяльність редакції друкованого та електронного періодичних видань, їх структуру,  ознайомлення з основними способами й формами газетного виробництва, із основними принципами й законами діяльності репортерсько-інформаційних служб сучасних редакцій газет.

Завдання навчальної дисципліни полягає у виявленні системи зв’язків ЗМІ в цілому і обґрунтуванні своєрідної природи газетної репортерської роботи, як старішого виду журналістської діяльності; виробленні у студентів практичних навичок для самостійної роботи в редакції газети та підготовці творів газетних жанрів. 

Вивченню дисципліни «Газетно-журнальне виробництво (контент, продукт, промоція)» передують такі базові для журналістської освіти навчальні дисципліни, як «Вступ до спеціальності», «Журналістська етика» та «Агенційна журналістика». Ці дисципліни дали уявлення студентам про зміст, сутність журналістики, її методи та жанри. Засвоєні знання з курсу «Газетно-журнальне виробництво (контент, продукт, промоція)» допоможуть сформувати у студентів уявлення про практичну діяльність редакції друкованого та електронного періодичних видань, їх структуру;  у процесі опанування курсу студенти ознайомляться з основними способами й формами газетного виробництва, із основними принципами й законами діяльності репортерсько-інформаційних служб сучасних редакцій газет.  Набуті у процесі вивчення дисципліни компетентності сприятимуть оволодінню таких навчальних дисциплін, як «Телевиробництво (контент, продукт, промоція», «Інтернет-журналістика (контент, продукт, промоція») та ін.