1. Мета навчальної дисципліни

 Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на спілкування іноземною мовою у сфері наукових комунікацій, висвітлення наукових  заходів та надання медійної підтримки науковим, знання наукової термінології, мови наукових текстів, етикету усного і письмового академічного спілкування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток мовних та мовленнєвих навичок, збагачення лексичного запасу діловою лексикою, формування загальнокультурної грамотності, що включає знання звичаїв і традицій ведення наукових та академічних заходів в різних культурах та вплив міжкультурних відмінностей на розуміння між партнерами та на успішність в досягненні комунікативної мети в ситуаціях наукового та академічного спілкування. 

 Завданнязасвоєння лексичного і граматичного матеріалу, наукової термінології в межах тематики курсу наукове спілкування іноземною мовою, оволодіння вмінням функціонально і доречно застосовувати знання з іноземної мови в ситуаціях, що виникають в професійній діяльності журналіста.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: 

здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях; знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність спілкуватися іноземною мовою використовуючи базову термінологію, граматичні навички, знання з теорії жанрів ділового спілкування та етикету  в галузі соціальних комунікацій (журналістиці, рекламі, зв’язках з громадськістю)

фахові компетентності:

здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності; здатність формувати інформаційний контент іноземною мовою; здатність створювати медіапродукт іноземною мовою 

Очікувані програмні результати навчання

вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовою; передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук; генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов’язкових джерел інформації іноземною мовою.