Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів  - 6

Галузь знань

22 Охорона здоров’я

 (шифр і назва)

 

обов’язкова

 

Модулів – 2

Спеціальність (професійне

спрямування):

 227 Фізична терапія, ерготерапія

 

Рік підготовки:

Змістових модулів – 4

1

1

Індивідуальне науково-дослідне завдання __________                                               

Семестр

Загальна кількість годин - 180

1-2

1-2

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних – 2

самостійної роботи студента – 4

Освітньо-кваліфікаційний рівень:

бакалавр

0- год.

0- год.

Практичні, семінарські

58 год.

12 год.

Самостійна робота

122 год.

168 год.

Індивідуальні завдання:

8 годин

Вид контролю: 1 сем (залік), 2 сем. (іспит)

Вид контролю: 1 сем (залік), 2 сем. (іспит)

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 58 годин аудиторних, 122 годин самостійної роботи

для заочної форми навчання – 12 годин аудиторних, 168 годин самостійної роботи

1.     Мета навчальної дисципліни

Мета: Метою навчання іноземної мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до спілкування цією мовою, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної  діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно-політичною інформацією.

Завдання: - вивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях спілкування:

-         читання для отримання необхідної інформації;

-         участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою;

-         письмове мовлення офіційного та неофіційного стилю.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; комунікативна;  здатність спілкуватися іноземною мовою; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; отримати навички використання інформаційних і комунікативних технологій; здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних іншомовних джерел; розвиток навичок міжособистісної взаємодії.

фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність; володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; мати розуміння особливостей зарубіжних провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки; здатність аналізувати та змістовно інтерпретувати отримані результати; здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської сфери, готовність до професійної самоосвіти.

Очікувані програмні результати навчання: Оволодіти навичками усної та письмової комунікації іноземною мовою; діяти у полікультурному середовищі; бути здатним ефективно формувати комунікаційну стратегію; використовувати аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності; ідентифікувати джерела і розуміти визначення і методи отримання даних; демонструвати базові навички креативного і критичного мислення; бути здатним до подальшого навчання з високим рівнем автономності; відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства у соціально-економічній сфері; використовувати інформаційні та комунікативні технології для вирішення соціально-економічних завдань.