Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів - 6 |
Галузь знань 22 Охорона здоров’я (шифр і назва)
|
обов’язкова
|
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (професійне спрямування): 227 Фізична терапія, ерготерапія
|
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 4 |
1 |
1 |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання __________ |
Семестр |
||
Загальна кількість годин - 180 |
1-2 |
1-2 |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 4 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
0- год. |
0- год. |
Практичні, семінарські |
|||
58 год. |
12 год. |
||
Самостійна робота |
|||
122 год. |
168 год. |
||
Індивідуальні завдання: |
|||
8 годин |
|||
Вид контролю: 1 сем (залік), 2 сем. (іспит) |
Вид контролю: 1 сем (залік), 2 сем. (іспит) |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуальної роботи становить:
для денної форми навчання – 58 годин аудиторних, 122 годин самостійної роботи
для заочної форми навчання – 12 годин аудиторних, 168 годин самостійної роботи
1. Мета навчальної дисципліни
Мета: Метою навчання іноземної мови (англійської) в університеті є підготовка студентів до спілкування цією мовою, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.
В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно-політичною інформацією.
Завдання: - вивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях спілкування:
- читання для отримання необхідної інформації;
- участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою;
- письмове мовлення офіційного та неофіційного стилю.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; комунікативна; здатність спілкуватися іноземною мовою; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; отримати навички використання інформаційних і комунікативних технологій; здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних іншомовних джерел; розвиток навичок міжособистісної взаємодії.
фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність; володіння мовними зворотами формального та неформального стилів; мати розуміння особливостей зарубіжних провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки; здатність аналізувати та змістовно інтерпретувати отримані результати; здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської сфери, готовність до професійної самоосвіти.
Очікувані програмні результати навчання: Оволодіти навичками усної та письмової комунікації іноземною мовою; діяти у полікультурному середовищі; бути здатним ефективно формувати комунікаційну стратегію; використовувати аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності; ідентифікувати джерела і розуміти визначення і методи отримання даних; демонструвати базові навички креативного і критичного мислення; бути здатним до подальшого навчання з високим рівнем автономності; відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства у соціально-економічній сфері; використовувати інформаційні та комунікативні технології для вирішення соціально-економічних завдань.
- Викладач: Зикіна Дар`я