Соціалізація і адаптація в професійному середовищі, вміння співпрацювати з людьми, вирішувати конфлікти залежить зокрема від застосування на практиці професійної етики і дипломатичного протоколу. Для успішного виконання професійних обов’язків підчас надання туристичних послуг необхідні знання про етику ділову – з колегами та начальниками та обслуговування – з клієнтами. Знання про систему еталонних трудових норм та етику поводження пов’язані з національними традиціями країн, сучасними вимогами світових стандартів, і свідчать про якісне обслуговування. Діловий етикет, дресс-код, сучасний столовий етикет, особливості дипломатичного протоколу різних країн світу важливі для формування професіонала. «Професійна етика та дипломатичний протокол» є необхідною сферою знань в туристичній діяльності.