Мета: Метою навчання іноземної мови в університеті є підготовка студентів до спілкування цією мовою, що передбачає наявність у них таких умінь у різних видах мовної діяльності, як читання, аудіювання, мовлення, переклад.

В процесі досягнення цієї практичної мети реалізуються також загальноосвітні, пізнавальні та виховні завдання. Поряд з лінгвістичними, передбачається ознайомити студентів з екстралінгвістичними знаннями, тобто з побутовою, країнознавчою та суспільно-політичною інформацією.

Завдання: - вивчення лексичного і граматичного матеріалу, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях спілкування:

-         читання для отримання необхідної інформації;

-         участь в усному спілкуванні іноземною мовою в обсязі тематики, передбаченої програмою;

-         письмове мовлення офіційного та неофіційного стилю.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення аналізу та синтезу; комунікативна;  здатність спілкуватися іноземною мовою; знання фонової інформації соціокультурного і лінгвокраїнознавчого змісту; готовність до самоосвіти; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; отримати навички використання інформаційних і комунікативних технологій; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних іншомовних джерел; розвити навички міжособистісної взаємодії.

фахові компетентності: здатність здійснювати професійну діяльність іноземною мовою; практичне застосування знань лексики і граматики іноземної мови; вміння ясно й логічно висловлювати думку, робити монологічні повідомлення, вести діалог; застосовувати знання ділового етикету в ситуаціях професійної комунікації; здійснювати письмову комунікацію; читати і розуміти тексти галузевих журналів, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та інших джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію; виступати з презентацією або звітом.

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставленої мети шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови для життя і кар’єри професійних знань і навичок; володіння вмінням усної та письмової комунікації іноземною мовою та вмінням діяти у полікультурному середовищі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній сфері; здатність розуміти, підтримувати, шанувати і відтворювати протягом життя моральні, культурні та наукові цінності; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.