Мета курсу є вивчення та проведення віртуальних екскурсії, екскурсій для іноземних туристів з використанням інформаційних технологій та аналіз якості обслуговування іноземних туристів як в готелях так і ресторанах.

Завдання: методичні відпрацювання умінь і навичок виконання розрахунків, вирішення завдань, проведення аналізу, використання нормативної і довідкової літератури. Студенти повинні вивчати методичні підходи до впровадження інновацій туристичних послуг.

Пізнавальні – формування навичок і умінь засвоєння навчального матеріалу у вільний від аудиторних занять час у формі самостійної навчальної роботи;

Практичні –  формування практичних навичок роботи студентів щодо використання інформаційних моделей в туристичній діяльності, критичне осмислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних і практичних проблем в сфері обслуговування іноземних туристів.