Мета і завданнянавчальноїдисципліни  «Іноземна мова»

Мета дисципліни – сприянняпідготовцістудентів з іноземноїмови до адекватного функціонування у конкретнихпрофесійних та академічнихситуаціях.

 

Завданнядисципліни:

сформувати у студентівзагальні та професійно-орієнтованікомунікативнімовленнєвікомпетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну та прагматичну) для забезпеченняїхньогоефективногоспілкування в академічному та професійномусередовищі;

сформувати у студентівзагальнікомпетенції (декларативнізнання, вміння та навички, компетенціюіснування та вмінняучитися); сприятирозвиткуздібностей до самооцінки та здатності до самостійногонавчання, щодозволятиме студентам продовжуватинавчання в академічному та професійномусередовищі як під час навчання у ВНЗ, так і післяотримання диплома про вищуосвіту;

допомагати студентам у формуваннізагальнихкомпетенцій з метою розвиткуїхньоїособистоїмотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювативпевненостістудентів як користувачівмови, а такожїхнєпозитивнеставлення до вивченнямови;

досягати широкого розумінняважливих і різноплановихміжнароднихсоціо-культурних проблем для того, щобдіятиналежним чином у культурному розмаїттіпрофесійних та академічнихситуацій.

У результатівивченнянавчальноїдисципліни студент повинен:

знати як використовуватимовніодиниці у межах лексичної, граматичної, семантичної, мовленнєвої та соціокультурноїкомпетенцій:

лексичнакомпетенція - знаннялексичних та граматичнихелементів, підібранихвідповідно до академічних та/абопрофесійнихситуації, в яких вони маютьвживатися;

граматичнакомпетенція - знання та вміннякористуватисяграматичними ресурсами мови в рамках даноїситуації;

семантичнакомпетенція - здатність студента усвідомлювати та контролюватиорганізаціюзмісту тексту, співвідносити слово до йогозагального контексту, простежувативнутрішньолексичнізв’язки, розумітизначенняграматичнихелементів, категорій, структур та процесів;

мовленнєвакомпетенція – знання та вмінняусної та письмовоїкомунікації, зокремадіалогічного та монологічногомовлення, участі у дискусіях, написаннярізнихвидівписьмовихробіт за темами змістовихмодулів;

соціокультурнакомпетенція – знайомство з особливостямиіншомовноїпрофесійноїкомунікації, розвитокуміннябудувати свою мовленнєвуповедінкувідповідно до соціокультурноїспецифікикраїни, мовуякоївивчають.

умітивикористовуватиіноземнумовуінтегровано у межах зазначенихвищекомпетенцій, а саме:

використовуватимонологічнеуснемовлення у межах професійної та суспільно-політичної тематики для розповіді, переказу; висловлюватисвої думки, обґрунтовуватиїх; анотуватипрочитанітексти, статті, есетощо, правильно вживаючирізноманітніграматичніконструкції;

вести діалогізпрофесійної та суспільно-політичної тематики, ставитизапитаннявсіхвидів й даватирозгорнутівідповіді, відстоювати свою думку;

 

сприймати на слух і розумітиіноземнумову в межах професійної та суспільно-політичної тематики, адекватно реагувати;

працювати з текстом професійного та суспільно-політичного характеру: читати, розумітизміст (головнуідею і деталі), виокремлюватиосновнізмістовічастини і ключові слова, складати план, нотувати;

робитипрезентаціюіноземноюмовою в межах професійної тематики, дотримуючисьвсіхетапів та правил поданняінформації;

писатиесеіноземноюмовою в межах професійної та суспільно-політичної тематики, дотримуючисьвстановлених правил;

писати резюме іноземноюмовою;

вести діловелистуванняіноземноюмовою;

самостійнопрацювати над підвищеннямсвогорівняволодінняіноземноюмовою, розширюватилексичний запас.