Відповідно до вимог освітньої програми підготовки магістра переддипломна практика (стажування) як форма підготовки здобувача вищої освіти до практичної діяльності передбачає професійну діяльність у якості стажера на конкретній посаді (викладача та дослідника (конструктора) інноваційного проєкту).
Основними цілями науково-педагогічної частини практики є:
– формування практичних навичок з методики викладання;
– знайомство магістрантів зі специфікою діяльності викладача спеціальних дисциплін та формування умінь виконання педагогічних функцій.
Завданням науково-педагогічної частини практики є:
– сформувати у магістранта уявлення про зміст і планування навчального процесу на кафедрі;
– вдосконалити аналітичну та рефлексивну діяльність магістранта;
– сформувати вміння та навички проведення навчальних занять зі здобувачами вищої освіти;
– сформувати адекватну самооцінку, відповідальність за результати своєї праці.
Мета науково-дослідної частини практики полягає у формуванні заданих загальнокультурних і професійних, в тому числі профільно-спеціалізованих компетенцій, що забезпечують підготовку магістрів до практичної реалізації проєктних (конструкторських) робіт в рамках інноваційного проєкту в області розробки та впровадження автотранспортних засобів і діагностичного обладнання.
Завданням науково-дослідної частини практики є:
– вивчення нормативно-правової та технічної документації за темою дослідження;
– вивчення досвіду провідних заводів, фірм, організацій, фахівців, вчених по заданій тематиці;
– розвиток умінь вибирати і використовувати сучасні форми і методи дослідження;
– виконання теоретичної або експериментальної частини магістерської роботи в обсязі, який задано науковим керівником;
– оформлення звіту, що містить матеріали етапів і розкриває рівень освоєння заданого переліку компетенцій;
– підготовка та проведення захисту отриманих результатів.
- Викладач: Артюх Олександр
- Викладач: Дударенко Ольга Василівна
- Викладач: Кубіч Вадим
- Викладач: Слюсаров Олександр
- Викладач: Щербина Андрій