Мета: ознайомлення студентів з артефактами різних культурних регіонів світу, формування уяви про розвиток світової культури та мистецтва, філософсько-теоретичні основи історії світової культури та мистецтва.

Завдання:

Методичні – викласти історію виникнення та еволюції поглядів на мистецтво та культуру від давніх цивілізацій до постмодерної доби.

 Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку світової культури і мистецтва та з’ясовувати деякі закономірності світового культурного процесу.

Практичні – формувати практичні навички роботи студентів зі спеціальною літературою, орієнтувати їх на інтенсивну роботу, критичне осмислення здобутих знань, ознайомити з основними культурними об’єктами світу.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами; здатність до застосування загальнонаукових та фундаментальних знань, розуміння предметної області і професії; здатність працювати в команді та налагоджувати міжособистісні взаємодії при вирішенні поставлених завдань; здатність самостійного проведення досліджень на відповідному рівні.

фахові компетентності: здатність до ефективних комунікацій та до представлення складної комплексної інформації у стислій формі із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розуміти організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності національних підприємств сфери послуг; здатність до використання комплексу заходів, спрямованих на підвищення якості надання туристичних послуг та поліпшення роботи всіх підприємств сфери туризму; здатність застосування теоретичних положень та практичних навичок з організації туризму на різних ієрархічних рівнях та в різних туристських регіонах світу та в Україні; здатність до організації принципово нової форми рекреаційної діяльності, орієнтованої на пізнання природи, мінімізацію шкоди довкіллю та підтримку етнокультури.


 

Очікувані програмні результати навчання:

1. Знання основних етапів розвитку світової культури і мистецтва; особливості стилів та напрямів в художній культурі; зміст культурних процесів різних історичних епох.

2. Уміння оцінювати місце і роль художньої культури в житті суспільства; аналізувати витвори різних видів мистецтва; оцінювати туристичний потенціал краю.