Мета: формування у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою у сфері туризму та гостинності, розширення й удосконалення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань сфери готельно-ресторанного бізнесу та туризму включає знання мовленнєвого етикету професійного спілкування, надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в контексті тем професійного спілкування, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійної галузі.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичної брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників, екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; вміння ефективно застосовувати знання мови й етикету спілкування для досягнення комунікативних цілей у професійній галузі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.