Метою викладання дисципліни «Комп’ютерна графіка» у третьому семестрі є освоєння засобів та способів утворення та обробки графічних зображень векторної  та растрової графіки за допомогою програм графічного пакету двомірної графіки Adobe Illustrator, Adobe Photoshop та оволодіння основними прийомами побудови форми у тривимірній графіці, привласнення їй матеріальності та налаштування навлишнього середовища для подальшого рендера зображення яке планується застосовувати у курсових та дипломних проектах.

Основною метою програми дисципліни є допомога студентові пройти шлях від побудови тривимірної моделі проекту у програмі 3D Studio МАХ до креслень, виконаних у програмі Adobe Illustrator. 

Дисципліна «Комп’ютерна графіка» ведеться у тісному взаємозв'язку з загально-художніми і технічними дисциплінами і розрахована на загальну кількість годин – 90. З них відводиться на лекції 14 годин, практичні – 14 та 60 годин на самостійні заняття.

Завдання:  вивчення основних понять, положень та ключових порядків операцій при створенні об’єктів векторної та растрової графіки у програмах Adobe Illustrator та Adobe Photoshop, уміти будувати прості тривимірні форми у програмі  3D Studio МАХ.