ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНЦІЇ 

Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

Здатність працювати в команді

Здатність забезпечувати та оцінювати якість виконуваних робіт.

ФАХОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

Уміння застосовувати механізм та процес управління якістю послуг на підприємствах галузі готельного та ресторанного господарства; визначати критерії якості надання послуг, проводити претензійну роботу; визначати та задовольняти індивідуальний попит споживачів послуг, формувати інклюзивну програм відпочинку.

Володіння базовими методами ціноутворення в готельно-ресторанному бізнесі; автоматичними економічними програмами розрахунків; навички в роботі АРМ фахівця в галузі готельно-ресторанного господарства

Знання теорії, закономірностей, методів (алгоритмів) і способів діяльності, що достатні для формування та впровадження власної моделі професійної діяльності.

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

Знання  категорії готелів всесвітньої кваліфікації; принципи обслуговування туристів в усіх категоріях готелів; категорії номерного фонду; комплектацію номерів; технології та організації процесу обслуговування споживачів у закладах готельного та ресторанного господарства; особливості організації обслуговування в індустрії гостинності

Вільно володіти державною мовою і використовувати її в професійній діяльності

Практикувати використання іноземної мови у професійній діяльності

Використовувати комунікативні навички і технології

Застосовувати набуті знання у практичній роботі закладів, що надають ресторанні і готельні послуги

Знання основних термінів професійної етики та дипломатичного протоколу;  особливостей використання візитної картки;  ділового та застільного етикету; знання етичних і правових норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; використовувати нормативні і правові документи у сфері готельно-ресторанної галузі та використовувати інформацію для професійної діяльності.