Мета навчальної дисципліни:

 

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння функціонування господарської діяльності людства та економічної думки для розуміння генезису й закономірностей функціонування економічних систем. 

Завданнями вивчення дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є аналіз розвитку країн Європейської цивілізації та їх наукове відображення в економічній думці.

 

Завдання навчальної дисципліни:

 

  - Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є аналіз розвитку країн та їх наукове відображення в економічній думці.

 - Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни

 

Очікувані програмні результати навчання:

В наслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:

1.    Розуміти будь-яку економічну ситуацію історичного розвитку країн, їх характерні ознаки і відмінності.

2.     Давати оцінку різноманітним теоріям з урахуванням світової економічної спадщини.

3.     Вміло доносити отримані знання, а також власні обґрунтовані висновки.

4.     Аналізувати досвід впровадження економічних ідей та теорій на практиці.

5.     Вміти користуватися економічною термінологією.

6.     Формулювати  власні рекомендації щодо особливостей соціально-економічного розвитку та розвитку економічної думки в різних країнах на різних етапах економічного розвитку.

               

Змістовий модуль 1. Становлення ринкової економіки та ринкової економічної теорії.

 

Тема 1. Предмет і метод «Історії економіки та економічної думки»

Тема 2. Господарство первісного суспільства та його еволюція на етапі ранніх цивілізацій

Тема 3. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій

Тема 4. Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя.

Тема 5. Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.

Тема 6. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав (друга половина ХVІІІ – перша половина ХІХ ст.).

 

Змістовий модуль 2. Розвиток ринкової економіки та економічної думки у ХІХ – на початку ХХI ст.

 

Тема 7. Ринкове господарство країн та економічної думки в період монополістичної конкуренції (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

Тема 8. Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.)

Тема 9. Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.)

Тема 10. Розвиток національних економік країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом науково-технічної революції (друга половина ХХ ст.)

Тема 11. Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)

Тема 12. Економічний розвиток України в умовах радянської економічної системи та його трактування в економічній думці.

Тема 13. Формування засад ринкового господарства в Україні (90- ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

 

 

Кафедра економічної теорії та підприємництва

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ 

«Історія економіки та економічної думки»

 

 

                         освітня програма           Облік і оподаткування

                         спеціальність                 071 Облік і оподаткування

           галузь знань                   07 Управління та адміністрування

                         ступінь вищої освіти      бакалавр

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні

 кафедри економічної теорії та підприємництва

Протокол №1 від 27 серпня 2019р.

 

 

 

Запоріжжя, 2019

1. Загальна інформація

Назва дисципліни            Історія економіки та економічної думки

Рівень вищої освіти         перший (бакалаврський) рівень

Викладач                              Федорченко Ольга Костянтинівна, ст. викладач кафедри

                                           економічної теорії та підприємництва

Контактна інформація     тел. каф. +38(061)7698265, e-mail викладача

                                            olga.ihtiarova@gmail.com

Час проведення

навчальної дисципліни      ауд. 533, 539а

Обсяг дисципліни              120 годин, 4 кредита

                                             денна форма навчання: лекції 30 годин, практичні

                                              заняття 14 годин, самостійна робота 76 годин.

                                             Вид контролю: залік.

Консультації                      Згідно з графіком консультацій

 

2. Переквізити і постреквізити навчальної дисципліни

Переквізити: політична економія

Постреквізити: макроекономіка, мікроекономіка, економіка підприємства.

 

3. Характеристика навчальної дисципліни

Оволодіння дисципліною «Історія економіки та економічної думки» дозволить майбутнім бакалаврам вміти робити порівняльний аналіз історичного розвитку країн, а також лавати оцінку різноманітним теоріям з урахуванням світової економічної спадщини.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

а) загальні компетентності

- здатність вчитися і оволодіти сучасними знаннями ЗК01;

- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу ЗК02;

- здатність бути критичним та самокритичним ЗК07;

- здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК13.

б) фахові компетентності

- здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро та мікроекономічного аналізу, робити узагальнення стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці СК01;

- демонструвати розуміння вимог щодо професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави СК11.

Очікувані програмні результати навчання:

- знати та розуміти економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, які існують між процесами та явищами на різних рівнях економічних систем ПР01;

- вміти застосовувати економіко-математичні методи в обраній професії ПР14;

- розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави ПР21.

 

 

 

4. Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння функціонування господарської діяльності людства та економічної думки для розуміння генезису й закономірностей функціонування економічних систем.

 

5. Завдання вивчення дисципліни

Основним завданням вивчення дисципліни є аналіз розвитку країн Європейської цивілізації та їх наукове відображення в економічний думці.

 

6. Зміст навчальної дисципліни

Змістовний модуль 1. Становлення ринкової економіки та ринкової економічної теорії.

Тема 1. Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

Тема 2. Господарство первісного  суспільства та його еволюція на етапі ранніх цивілізацій.

Тема 3. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

Тема 4. Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя. 

Тема 5. Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації. 

Тема 6. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав. 

Змістовий модуль 2. Розвиток ринкової економіки та економічної думки

у ХІХ – на початку ХХІ ст.

Тема 7.  Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХІ ст.).

Тема 8.  Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні (ХІХ ст. – поч. ХХ ст.).

Тема 9. Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації (І пол. ХХ ст.)

Тема 10.  Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР (ІІ пол. ХХ ст.)

Тема 11.  Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. – поч. ХХІ ст.)

Тема 12.  Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

Тема 13.  Формування засад ринкового господарства в Україні (90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.)

 

7. План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1.

Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

Лекції

2

Практичні заняття

1

Сам. робота

6

2.

Господарство первісного суспільства та його еволюція.

Лекції

2

Практичні заняття

1

Сам. робота

4

3.

Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

4.

Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

5.

Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

6.

Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав.

Лекції

4

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

7.

Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

8.

Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

9.

Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації.

Лекції

4

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

10.

Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

11.

Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

12.

Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

13.

Формування засад ринкового господарства в Україні в 90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.

 

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

               Разом                                                                  

120

 

8. Самостійна робота

№  п/п

теми

 

Назва теми

Кількість годин

 

     Завдання

денна

заочна

1.

Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

2.

 

Господарство первісного суспільства та його еволюція.

4

8

Засвоєння матеріалу лекцій та підготовка реферату

3.

Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

4.

Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

5.

Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

6.

 

Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав.

6

8

Індивідуальні завдання та підготовка реферату

7.

Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

8.

Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

9.

Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

10.

Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

11.

Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції.

6

8

Індивідуальні завдання та підготовка реферату

12.

Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

13.

Формування засад ринкового господарства в Україні в 90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

Разом

76

112

 

 

Для студентів денної форми навчання контроль за виконанням самостійної роботи здійснюється на кожному практичному занятті через усне опитування, тестування. Для студентів заочної форми навчання – основною формою контролю є виконання та захист контрольної роботи.

 

9. Система та критерії оцінювання курсу

Курс складається з двох змістовних модулів, за кожен з яких студент може отримати 100 балів: 40 балів під час поточного контролю та 60 балів за рубіжний контроль.

Підсумкова оцінка за курс визначається як середнє арифметичне отриманих балів за перший та другий змістові модулі.

Залік проводиться за наявності незадовільної підсумкової оцінки (менше 60 балів) або за вибором студента (для підвищення підсумкової оцінки) та містить 2 теоретичних питання та тести.

Стратегія оцінювання

Бали

Термін

Завдання та критерії оцінювання

Модульна контрольна робота

60

упродовж семестру

 

Поточне опитування

15

Поточне опитування за кожною темою

Тестові завдання

10

Тестові завдання з поясненням

Реферат

10

Підготовка та виступ з рефератом

Індивідуальні завдання

5

Дати визначення категоріям

 

 

 

  Складання заліку

60-100

 

після двох модулів

зараховано

35-59

незадовільно з можливістю повторного складання

1-34

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

Для студентів заочної форми навчання засоби оцінювання: захист контрольних робіт, підсумковий контроль у формі заліку, відповідь на 2 теоретичні питання.

 

10. Політика курсу

Студент повинен виконувати роботи самостійно, не допускається залучення при виконуванні завдань інших здобувачів освіти. У разі виявлення ознак плагіату – робота не зараховується.

 

 

Автор

Рік видання

Назва

інформація про видання

Видавництво / онлайн доступ

Обовязкова література

В. В. Козюк, Л. А. Родіонова, В. В. Кириленко та ін.

2011

Історія економіки та економічної думки: від ранніх цивілізацій до початку XX ст.

навчальний посібник

К.: Знання, – 566 с.

В. В. Козюк, Л. А. Родіонова, Т. І. Вергелес та ін.

 

2011

Історія економіки та економічної думки: XX – початок XXI ст.

навчальний посібник

К.: Знання, – 582 с.

С. В. Степаненко, С. Н. Антонюк, В. М. Фещенко, Н. О. Тимочко. –

2010

Історія економіки та економічної думки

навчальний посібник

К.: Знання, – 743 с.

Ковальчук В. М. / В. М. Ковальчук, М. В. Лазарович, М. І. Сарай. 

2008

Історія економіки та економічної думки : навчальний

навчальний посібник

К. : Знання, – 647 с.

Додаткова література

А.Р. Бойко. 

 

2010

Історія України

навчальний посібник

АкадемВидав, – 687 с.

Горкіна Л. П.: / Л. П. Горкіна, М. Г. Чумаченко, О. О. Шубін.

2011

ХХ століття в історії української економічної думки: коротка ретроспектива

монографія

Донецьк : ДонНУЕТ, – 141 с

Т. І. Дерев’янкін

 

2009

Відродження і спроби перебудови радянської економіки у післявоєнний період (1946 – 1991 рр.)

 

Актуальні проблеми економіки № 7. – С. 3–14.

Колесніченко І. М.

2010

Сучасні економічні теорії

конспект лекцій

Х. : Вид. ХНЕУ,– 163 с.

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

 

 

Кафедра економічної теорії та підприємництва

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ 

«Історія економіки та економічної думки»

 

 

                         освітня програма           Фінанси і кредит

                         спеціальність                 072 Фінанси, банківська справа та 

                                                                 страхування

           галузь знань                   07 Управління та адміністрування

                         ступінь вищої освіти      бакалавр

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні

 кафедри економічної теорії та підприємництва

Протокол №1 від 27 серпня 2019р.

 

 

Запоріжжя, 2019

1. Загальна інформація

Назва дисципліни            Історія економіки та економічної думки

Рівень вищої освіти         перший (бакалаврський) рівень

Викладач                              Федорченко Ольга Костянтинівна, ст. викладач кафедри

                                           економічної теорії та підприємництва

Контактна інформація     тел. каф. +38(061)7698265, e-mail викладача

                                            olga.ihtiarova@gmail.com

Час проведення

навчальної дисципліни      ауд. 533, 539а

Обсяг дисципліни              120 годин, 4 кредита

                                             денна форма навчання: лекції 30 годин, практичні

                                              заняття 14 годин, самостійна робота 76 годин.

                                             Вид контролю: залік.

Консультації                      Згідно з графіком консультацій

 

2. Переквізити і постреквізити навчальної дисципліни

Переквізити: політична економія

Постреквізити: макроекономіка, мікроекономіка, економіка підприємства.

 

3. Характеристика навчальної дисципліни

Оволодіння дисципліною «Історія економіки та економічної думки» дозволить майбутнім бакалаврам вміти робити порівняльний аналіз історичного розвитку країн, а також лавати оцінку різноманітним теоріям з урахуванням світової економічної спадщини.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

а) загальні компетентності

-  здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу ЗК01;

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях ЗК02;

-  здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК06;

- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями ЗК07.

б) фахові компетентності

- здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро та мікроекономічного аналізу, оцінювати сучасні економічні явища СК01;

- здатність визначати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійні рішення СК10;

- здатність підтримувати належний рівень знань та постійно та постійно підвищувати свою професійну підготовку СК11.

Очікувані програмні результати навчання:

- знати та розуміти економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, які існують між процесами та явищами на різних рівнях економічних систем ПР01;

- застосовувати набуті теоретичні знання для розвязання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати ПР16;

- демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні ПР18;

- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань ПР19;

- розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави ПР21.

 

4. Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія економіки та економічної думки» є формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння функціонування господарської діяльності людства та економічної думки для розуміння генезису й закономірностей функціонування економічних систем.

 

5. Завдання вивчення дисципліни

Основним завданням вивчення дисципліни є аналіз розвитку країн Європейської цивілізації та їх наукове відображення в економічний думці.

 

6. Зміст навчальної дисципліни

Змістовний модуль 1. Становлення ринкової економіки та ринкової економічної теорії.

Тема 1. Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

Тема 2. Господарство первісного  суспільства та його еволюція на етапі ранніх цивілізацій.

Тема 3. Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

Тема 4. Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя. 

Тема 5. Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.  

Тема 6. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав. 

Змістовий модуль 2. Розвиток ринкової економіки та економічної думки

у ХІХ – на початку ХХІ ст.

Тема 7.  Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції (ІІ пол. ХІХ – поч. ХХІ ст.).

Тема 8.  Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні (ХІХ ст. – поч. ХХ ст.).

Тема 9. Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації (І пол. ХХ ст.)

Тема 10.  Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР (ІІ пол. ХХ ст.)

Тема 11.  Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції (кінець ХХ ст. – поч. ХХІ ст.)

Тема 12.  Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

Тема 13.  Формування засад ринкового господарства в Україні (90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.)

 

7. План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1.

Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

Лекції

2

Практичні заняття

1

Сам. робота

6

2.

Господарство первісного суспільства та його еволюція.

Лекції

2

Практичні заняття

1

Сам. робота

4

3.

Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

4.

Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

5.

Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

6.

Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав.

Лекції

4

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

7.

Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

8.

Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

9.

Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації.

Лекції

4

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

10.

Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

11.

Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції.

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

12.

Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

Лекції

2

Практичні заняття

2

Сам. робота

6

13.

Формування засад ринкового господарства в Україні в 90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.

 

Лекції

2

Практичні заняття

-

Сам. робота

6

               Разом                                                                  

120

 

8. Самостійна робота

№  п/п

теми

 

Назва теми

Кількість годин

 

     Завдання

денна

заочна

1.

Предмет і метод історії економіки та економічної думки.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

2.

 

Господарство первісного суспільства та його еволюція.

4

8

Засвоєння матеріалу лекцій та підготовка реферату

3.

Особливості господарського розвитку та економічної думки періоду формування світових цивілізацій.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

4.

Господарство та економічна думка суспільств Європейської цивілізації в період середньовіччя.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

5.

Формування передумов ринкової економіки в країнах Європейської цивілізації.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

6.

 

Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав.

6

8

Індивідуальні завдання та підготовка реферату

7.

Ринкове господарство країн в період монополістичної конкуренції.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

8.

Особливості розвитку ринкового господарства та основні напрямки економічної думки в Україні.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

9.

Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільств Європейської цивілізації.

6

10

Засвоєння матеріалу лекцій

10.

Розвиток національних країн Європейської цивілізації в системі світового господарства під впливом НТР.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

11.

Світове господарство та основні напрямки економічної думки на етапі інформаційно-технологічної революції.

6

8

Індивідуальні завдання та підготовка реферату

12.

Економічний розвиток України в умовах радянської економічної  системи та його трактування в економічній думці.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

13.

Формування засад ринкового господарства в Україні в 90-ті роки  ХХ ст. на поч. ХХІ ст.

6

8

Засвоєння матеріалу лекцій

Разом

76

112

 

 

Для студентів денної форми навчання контроль за виконанням самостійної роботи здійснюється на кожному практичному занятті через усне опитування, тестування. Для студентів заочної форми навчання – основною формою контролю є виконання та захист контрольної роботи.

 

9. Система та критерії оцінювання курсу

Курс складається з двох змістовних модулів, за кожен з яких студент може отримати 100 балів: 40 балів під час поточного контролю та 60 балів за рубіжний контроль.

Підсумкова оцінка за курс визначається як середнє арифметичне отриманих балів за перший та другий змістові модулі.

Залік проводиться за наявності незадовільної підсумкової оцінки (менше 60 балів) або за вибором студента (для підвищення підсумкової оцінки) та містить 2 теоретичних питання та тести.

Стратегія оцінювання

Бали

Термін

Завдання та критерії оцінювання

Модульна контрольна робота

60

упродовж семестру

 

Поточне опитування

15

Поточне опитування за кожною темою

Тестові завдання

10

Тестові завдання з поясненням

Реферат

10

Підготовка та виступ з рефератом

Індивідуальні завдання

5

Дати визначення категоріям

 

 

 

  Складання заліку

60-100

 

після двох модулів

зараховано

35-59

незадовільно з можливістю повторного складання

1-34

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

Для студентів заочної форми навчання засоби оцінювання: захист контрольних робіт, підсумковий контроль у формі заліку, відповідь на 2 теоретичні питання.

10. Політика курсу

Студент повинен виконувати роботи самостійно, не допускається залучення при виконуванні завдань інших здобувачів освіти. У разі виявлення ознак плагіату – робота не зараховується.

Автор

Рік видання

Назва

інформація про видання

Видавництво / онлайн доступ

Обовязкова література

В. В. Козюк, Л. А. Родіонова, В. В. Кириленко та ін.

2011

Історія економіки та економічної думки: від ранніх цивілізацій до початку XX ст.

навчальний посібник

К.: Знання, – 566 с.

В. В. Козюк, Л. А. Родіонова, Т. І. Вергелес та ін.

 

2011

Історія економіки та економічної думки: XX – початок XXI ст.

навчальний посібник

К.: Знання, – 582 с.

С. В. Степаненко, С. Н. Антонюк, В. М. Фещенко, Н. О. Тимочко. –

2010

Історія економіки та економічної думки

навчальний посібник

К.: Знання, – 743 с.

Ковальчук В. М. / В. М. Ковальчук, М. В. Лазарович, М. І. Сарай. 

2008

Історія економіки та економічної думки : навчальний

навчальний посібник

К. : Знання, – 647 с.

Додаткова література

А.Р. Бойко. 

 

2010

Історія України

навчальний посібник

АкадемВидав, – 687 с.

Горкіна Л. П.: / Л. П. Горкіна, М. Г. Чумаченко, О. О. Шубін.

2011

ХХ століття в історії української економічної думки: коротка ретроспектива

монографія

Донецьк : ДонНУЕТ, – 141 с

Т. І. Дерев’янкін

 

2009

Відродження і спроби перебудови радянської економіки у післявоєнний період (1946 – 1991 рр.)

 

Актуальні проблеми економіки № 7. – С. 3–14.

Колесніченко І. М.

2010

Сучасні економічні теорії

конспект лекцій

Х. : Вид. ХНЕУ,– 163 с.