Студентам варто и ознайомитись саме з цією дисципліною, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації повинні знати основні віхи розвитку української публіцистики, особливості її сучасного розвитку.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасна українська публіцистика, її проблематика, тенденції розвитку та творчість найвідоміших представників.
Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна українська публіцистика» є ознайомлення студентів з історією розвитку публіцистики в Україні ХХ-ХХІ ст., особливостями функціонування сучасної української публіцистики, специфікою її жанрово-тематичної реалізації.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:
загальні компетентності:
ЗК04. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК08. Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства.
ЗК11. Здатність спілкуватися державною мовою.
фахові компетентності:
СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
СК02. Здатність формувати інформаційний контент.
Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:
ПР04. Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
ПР09. Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
ПР10. Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.
ПР11. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою.
ПР13. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук.
ПР14. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.
- Викладач: Вікторія Леонідівна Погребна
- Викладач: Єськова Катерина