Студентам варто и ознайомитись саме з цією дисципліною, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації  повинні знати основні віхи розвитку української публіцистики, особливості її сучасного розвитку.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є сучасна українська публіцистика, її проблематика, тенденції розвитку та творчість найвідоміших представників.

Метою викладання навчальної дисципліни «Сучасна українська публіцистика» є ознайомлення студентів з історією розвитку публіцистики в Україні ХХ-ХХІ ст., особливостями функціонування сучасної української публіцистики, специфікою її жанрово-тематичної реалізації.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:

загальні компетентності:

ЗК04. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК08. Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства.

ЗК11. Здатність спілкуватися державною мовою.

фахові компетентності:

СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.

СК02. Здатність формувати інформаційний контент.

Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:

ПР04. Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.

ПР09. Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.

ПР10. Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень.

ПР11. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою.

ПР13. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук.

ПР14. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.