Опис навчальної дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
денна форма навчання |
заочна форма навчання |
||
Кількість кредитів 6 |
Галузь знань 24 Сфера обслуговування (шифр і найменування) |
обов’язкова (вибіркова)
|
|
Модулів – 2 |
Спеціальність (освітня програма, спеціалізація) 242 Туризм (код і найменування) |
Рік підготовки: |
|
Змістових модулів – 2 |
2-й |
2-й |
|
Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________ (назва) |
Семестр |
||
Загальна кількість годин -180 |
3-4 й |
3-4 й |
|
Лекції |
|||
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних - 2 самостійної роботи студента - 4 |
Освітній ступінь: бакалавр |
год. |
год. |
Практичні, семінарські |
|||
60 год. |
12 год. |
||
Лабораторні |
|||
год. |
год. |
||
Самостійна робота |
|||
100 год. |
168 год. |
||
Індивідуальні завдання: 20 год. |
|||
Вид контролю: залік, іспит |
Примітка.
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуаль-ної роботи становить:
для денної форми навчання – 60 ауд. і 120 сам. робота
для заочної форми навчання – 12 ауд. і 168 сам. робота
1. Мета навчальної дисципліни
Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в туристичній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця.
Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем туристичної галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну мову в ситуаціях професійного спілкування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань туристичної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати
загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичної брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників, екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.
Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі туризму мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.
- Викладач: Горлачова Вікторія