Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітній ступінь

Характеристика навчальної дисципліни

денна форма навчання

заочна форма навчання

Кількість кредитів  6

Галузь знань

24 Сфера обслуговування

(шифр і найменування)

обов’язкова

(вибіркова)

 

Модулів – 2

Спеціальність (освітня програма, спеціалізація)

242 Туризм

(код і найменування)

Рік підготовки:

Змістових модулів – 2

2-й

2-й

Індивідуальне науково-дослідне завдання ___________

                                          (назва)

Семестр

Загальна кількість годин -180

3-4 й

3-4 й

Лекції

Тижневих годин для денної форми навчання:

аудиторних - 2

самостійної роботи студента - 4

Освітній ступінь:

бакалавр

 год.

 год.

Практичні, семінарські

60 год.

12 год.

Лабораторні

 год.

 год.

Самостійна робота

100 год.

168 год.

Індивідуальні завдання: 20 год.

Вид контролю: залік, іспит

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуаль-ної роботи становить:

для денної форми навчання – 60 ауд. і 120 сам. робота

для заочної форми навчання – 12 ауд. і 168 сам. робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     Мета навчальної дисципліни

 

Мета: формування і розвиток у студентів знань і практичних навичок, спрямованих на професійне спілкування іноземною мовою в туристичній галузі, збагачення мовного і культурного світогляду майбутнього фахівця.

 

Завдання: засвоєння лексичного і граматичного матеріалу, термінології в межах тем туристичної галузі, оволодіння вмінням функціонально застосовувати іноземну  мову  в ситуаціях професійного спілкування. У навчальному процесі також реалізуються загальноосвітні, пізнавальні та виховні цілі. Формування і розвиток лінгвістичних знань туристичної сфери включає надання екстралінгвістичної інформації, тобто ознайомлення студентів із історичною, країнознавчою, побутовою, та культурологічною тематикою.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності: знання лексики туристичних тем на базі основних  підручників, граматики в контексті туризму, професійної термінології, стилістичних особливостей мови туристичної брошури, етикету спілкування з колегами і клієнтами, фонової інформації соціокультурного і країнознавчого змісту; фахові компетентності: вміння вести бесіду іноземною мовою, готувати усні і письмові повідомлення на професійно орієнтовані теми, читати і розуміти тексти туристичних брошур, путівників, довідників,  екскурсій, отримувати потрібну інформацію з публіцистичних та економічних джерел, робити переказ і коментувати отриману під час читання інформацію, вести діалоги та бесіди з клієнтами і партнерами в ситуаціях професійної галузі, виступати з презентацією або звітом.

 

Очікувані програмні результати навчання: досягнення поставлених цілей шляхом виконання зазначених вище завдань та набуття в процесі навчання іноземної мови в галузі туризму мовних професійних знань і навичок; вміння застосовувати набуті знання на практиці і в подальшій роботі; постійне самовдосконалення, відкритість новим ідеям, розширення і збагачення мовного і культурного світогляду.