Студентам варто вивчити саме цю навчальну дисципліну, оскільки майбутні працівники засобів масової комунікації повинні знати основи функціонування медіа, систему засобів масової інформації, особливості журналістської професії.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є сутність журналістської професії, певне уявлення про журналістику як багатогранне та невід’ємне явище сучасного життя. У процесі вивчення дисципліни закладається базис для опанування інших професійно орієнтованих дисциплін, розуміння журналістики як цілісної системи.
Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності», є ознайомлення студентів із теоретичними основами журналістики, усвідомлення першокурсниками ключових понять та процесів у масовоінформаційній сфері, засвоєння знань із першооснов журналістської діяльності в її історичних та сучасних формах, вироблення практичних навичок аналізу чужого журналістського продукту та створення власних медіаматеріалів.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні у результаті вивчення навчальної дисципліни отримати такі компетентності:
Загальні компетентності:
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК04.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК08.Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.
Фахові компетентності:
СК01. Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
СК02. Здатність формувати інформаційний контент.
СК03. Здатність створювати медіапродукт.
Результати навчання, формування яких забезпечує вивчення дисципліни. Студент повинен уміти:
ПР04. Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел.
ПР08. Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань.
ПР13. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціально-комунікаційних наук.
ПР14. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.
ПР15. Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення
- Викладач: Панченко Світлана