Предметом вивчення навчальної дисципліни є лексичний матеріал та граматична
система сучасної французької загальнолітературної мови, а також лексичний матеріал та норми
мови професійного спілкування та листування.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1.
Мета та завдання навчальної дисципліни
Практична: формувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні
мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну прагматичну) для забезпечення
їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.
Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й
навички та вміння вчитися), сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до
самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і
професійному середовищі як під час навчання у ВН3, так і після отримання диплома про вищу
освіту.
4
Пізнавальна: залучати студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і
далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей. Розвиваюча: допомагати студентам
у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей,
ідеалів), зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне
ставлення до вивчення мови
Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і
робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.
Соціокультурна: досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних
соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті
професійних та академічних ситуацій.
1.2. У процесі досягнення цієї мети реалізуються такі основні завдання:
сформувати у студентів уміння та навички аудіювання, монологічного,
діалогічного та писемного мовлення, детального та оглядового читання
художньої, суспільно-політичної, країнознавчої літератури, навчити вести бесіду
за змістом прочитаного та прослуханого тексту, а саме:
розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей в автентичних радіо- і
телепередачах, реагувати на телефонні розмови, які виходять за межі типового
спілкування;
чітко виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого
кола тем побутової, країнознавчої, соціальної спрямованості;
продукувати чіткий, детальний монолог з широкого кола тем побутової,
країнознавчої, соціальної професійної спрямованості;
користуватися базовими засобами зв'язку для поєднання висловлювань у чіткий,
логічно об'єднаний дискурс;
розуміти автентичні тексти, пов'язані з навчанням та спеціальністю, з підручників,
газет, популярних і спеціалізованих журналів та Інтернет-джерел;
розуміти намір автора письмового тексту і комунікативні наслідки висловлювання
(напр., службових записок, листів, звітів)
розуміти автентичну академічну та професійну кореспонденцію (напр, листи,
факси, електронні повідомлення тощо)
писати зрозумілі, деталізовані тексти різного спрямування, пов'язані з особистою
та професійною сферами (напр., заяву), писати з високим ступенем граматичної
коректності резюме, мотиваційний лист.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у
результаті вивчення навчальної дисципліни:
а) загальні компетентності
оволодіння лінгвокраїнознавчими, соціокультурними і соціально-психологічними
навичками, знаннями та вміннями, які забезпечують здатність та готовність
особистості до міжкультурного діалогу; формування толерантності;
формування елементарних навичок комунікативної поведінки у сфері
- Teacher: Катерина Лут