Предметом вивчення навчальної дисципліни є лексичний матеріал та граматична система сучасної французької загальнолітературної мови, а також лексичний матеріал та норми мови професійного спілкування та листування.
1. Мета та завдання навчальної дисципліни 1.1. Мета та завдання навчальної дисципліни
Практична: формувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі.
Освітня: формувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння й навички та вміння вчитися), сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищі як під час навчання у ВН3, так і після отримання диплома про вищу освіту. 4
Пізнавальна: залучати студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей. Розвиваюча: допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів), зміцнювати впевненість студентів як користувачів мови, а також їх позитивне ставлення до вивчення мови
Соціальна: сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється.
Соціокультурна: досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій. 1.2. У процесі досягнення цієї мети реалізуються такі основні завдання: сформувати у студентів уміння та навички аудіювання, монологічного, діалогічного та писемного мовлення, детального та оглядового читання художньої, суспільно-політичної, країнознавчої літератури, навчити вести бесіду за змістом прочитаного та прослуханого тексту, а саме:
 розуміти загальний зміст і більшість суттєвих деталей в автентичних радіо- і телепередачах, реагувати на телефонні розмови, які виходять за межі типового спілкування;
 чітко виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого кола тем побутової, країнознавчої, соціальної спрямованості;
 продукувати чіткий, детальний монолог з широкого кола тем побутової, країнознавчої, соціальної професійної спрямованості;
 користуватися базовими засобами зв'язку для поєднання висловлювань у чіткий, логічно об'єднаний дискурс;
 розуміти автентичні тексти, пов'язані з навчанням та спеціальністю, з підручників, газет, популярних і спеціалізованих журналів та Інтернет-джерел;
 розуміти намір автора письмового тексту і комунікативні наслідки висловлювання (напр., службових записок, листів, звітів)
 розуміти автентичну академічну та професійну кореспонденцію (напр, листи, факси, електронні повідомлення тощо)
 писати зрозумілі, деталізовані тексти різного спрямування, пов'язані з особистою та професійною сферами (напр., заяву), писати з високим ступенем граматичної коректності резюме, мотиваційний лист. 1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні отримати, у результаті вивчення навчальної дисципліни:
а) загальні компетентності
 оволодіння лінгвокраїнознавчими, соціокультурними і соціально-психологічними навичками, знаннями та вміннями, які забезпечують здатність та готовність особистості до міжкультурного діалогу; формування толерантності;
 формування елементарних навичок комунікативної поведінки у сфері