Мета навчальної дисципліни: ознайомлення студентів з основними поняттями, теоріями і проблемами психологічного консультування та корекції як галузі практичної психології, розуміння психоконсультації та психокорекції як цілісних і специфічних систем методів допомоги конкретним людям у їх особистісному розвитку, що передбачає доцільно обраний і делікатно здійснюваний психологічний вплив у конкретній ситуації, а також надання студентам можливість здобути професійну компетентність у сферах підготовки та проведення психологічного консультування та психокорекції.

Завдання: надання студентам знання про предмет та об’єкт психологічного консультування, методологічні підходи до вивчення основ психологічного консультування, основні методи, що застосовуються у процесі психологічного консультування, сфери застосування психологічного консультування, напрямки та види психологічного консультування, методики психоконсультації, проблеми психоконсультування; формування умінь і навичок надавати психологічну допомогу у вигляді консультації різним верствам населення,

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати:

загальні компетентності: вміння обирати методи та інструментальні засоби, застосування інноваційних підходів в галузі психології; вміння управляти комплексними діями або проектами, відповідати за прийняття рішень у непередбачуваних умовах; здатність самостійно продукувати і приймати рішення, виявляти та вирішувати психологічні проблеми, генерувати нові ідеї, що спонукають до пізнання істини та розвитку.

фахові компетентності: знання етичних норм, що регулюють відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем; здатність знаходити найбільш ефективні засоби вирішення психологічних проблем та розробляти шляхи подолання проблеми через постановку низки завдань; уміння формулювати та розв'язувати психологічні проблеми та організовувати консультативний процес як взаємодію і співробітництво; здатність забезпечувати екологічні умови психосоціального розвитку особистості в різних видах діяльності; здатність знаходити оптимальні шляхи соціалізації та ресоціалізації особистості в умовах сталого розвитку та в періоди трансформації суспільства.

очікувані програмні результати навчання: за результатами навчання з дисципліни «Основи психоконсультації та психокорекції» студенти повинні знати предмет, об’єкт, цілі та завдання психологічного консультування та психокорекції як видів діяльності практичного психолога; основні напрямки психологічного консультування та психологічної корекції та мету консультативно-корекційної взаємодії у кожному напрямку; основні методи і техніки роботи психолога-консультанта в межах основних сучасних напрямків психоконсультування та психокорекції; а також вміти застосовувати методи психоконсультаційної та психокорекційної допомоги основних сучасних підходів; визначати необхідність застосування того чи іншого методу роботи залежно від проблематики особистості клієнта; аналізувати сутність явищ та проблем, пов'язаних з процесом здійснення психологічного консультування та психокорекції.