Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» є формування у студентів знання для проведення ситуаційного, оперативного та тактичного аналізу, розв’язання будь-яких практичних завдань для оцінки становища туристичного підприємства на туристичному ринку, аналізу ефективності рішень щодо сегментування та позиціонування туристичних продуктів підприємства у конкретному сегменті ринка, розробки стратегії зростання підприємства, управління портфелем туристичного бізнесу та асортиментом послуг, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу, просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.

Завдання вивчення дисципліни.

Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів та інструментів маркетингу щодо надання послуг вітчизняним та іноземним споживачам в туристичному бізнесі.

Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні і правові документи у сфері маркетингу туристичного бізнесу, організації безпечного обслуговування туристів, екологічного туризму. Надати характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових туристичних ринків. Узагальнити глобальний досвід в туризмі.

Практичніознайомити студентів із сучасними методами та технологіями оформлення, ведення маркетингового обліку та зберігання документації щодо організації обслуговування споживачів в галузі туризму з використанням традиційних та digital-інструментів.

Результати навчання.

Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.

Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.

Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.

Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.

Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.