Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг
в туризмі» є формування у студентів
знання для проведення ситуаційного, оперативного та тактичного аналізу, розв’язання
будь-яких практичних завдань для оцінки становища туристичного підприємства на туристичному
ринку, аналізу ефективності рішень щодо сегментування та позиціонування
туристичних продуктів підприємства у конкретному сегменті ринка, розробки
стратегії зростання підприємства, управління портфелем туристичного бізнесу та
асортиментом послуг, товарного та сервісного «міксу», каналів розподілу,
просування, ціноутворення, конкурентних стратегій тощо.
Завдання вивчення дисципліни.
Методичні – викласти теоретичні основи та методологічні особливості
застосування системного підходу у вивченні сучасних механізмів та інструментів
маркетингу щодо надання послуг вітчизняним та іноземним споживачам в туристичному
бізнесі. Пізнавальні – сформувати уявлення про сучасний стан розвитку туризму. Викласти основи
теорії відносини людини з людиною, із суспільством і з навколишнім середовищем. Виокремити нормативні
і правові документи у сфері маркетингу туристичного бізнесу, організації
безпечного обслуговування туристів, екологічного туризму. Надати
характеристику та ідентифікувати класифікаційні ознаки світових
туристичних ринків. Узагальнити глобальний досвід в туризмі.
Результати навчання.
Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.
Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.
Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт.
Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.
Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.- Викладач: Цвілий Сергій