МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЗАПОРІЗЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

 

Кафедра ______________________«Дизайн»___________________________

(найменування кафедри)

 

 

 

СИЛАБУС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

________ ППВВ7 «ПРОЕКТУВАННЯ  (ВІЗУАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ)»_______

(назва навчальної дисципліни)

 

Освітня програма: ____________«Графічний дизайн»_______________________

(назва освітньої програми)

 

Спеціальність: _____________________022 «Дизайн»______________________________

(найменування спеціальності)

 

Галузь знань: _______________02 «Культура і мистецтво» ________________________

(найменування галузі знань)

 

Ступінь вищої освіти: ___________________магістр________________________________

(назва ступеня вищої освіти)

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено на засіданні кафедри

_____________ «Дизайн» _____________

(найменування кафедри)

 

Протокол №____ від _________________ р.

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя __2020__

Загальна інформація

Назва дисципліни

ППВВ7 Проектування (візуальні комунікації), вибіркова частина. цикл дисциплін самостійного вибору внз

Рівень вищої освіти

Другий (магістерський) рівень

Викладач

Пантус Ніна Михайлівна, старший викладач

Контактна інформація викладача

Телефон кафедри 0617698509, телефон викладача 067 7507264, E-mail викладача pantus_n@ukr.net

Час і місце проведення навчальної дисципліни

Предметна аудиторія кафедри №498

Обсяг дисципліни

Кількість годин 315, кредитів 10,5, розподіл годин (лекції 28, практичні 70, самостійна робота 210, індивідуальні заняття 45), вид контролю залік

Консультації

Згідно з графіком консультацій

2. Пререквізіти і постреквізіти навчальної дисципліни

Перелік дисциплін, вивчення яких має передувати дисципліні - Академічний рисунок, Академічний живопис, Основи композиції та кольорознавства,Основи композиції та формоутворення, Основи формоутворення, Основи шрифта, Робота в графічних матеріалах, Авторська друкована графіка та фотографіка, Основи додрукарської підготовки, Проектування (упаковка), Проектування (плакат), Проектування (ілюстрація), Проектування (фірмовий стиль).

 

Компетентності, які полегшують засвоєння дисципліни:

ЗК1. Здатність до аналізу та синтезу.

ЗК2. Здатність застосовувати знання на практиці.

ЗК3. Здатність застосовувати базові знання професії на практиці.

ЗК4. Здатність усно та письмово спілкуватися рідною й іноземною мовами.

ЗК5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК6. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Здатність генерувати нові ідеї (творчість, креативність).

ЗК9.Знання вітчизняної історії, економіки й права, розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.

ЗК10. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК12. Здатність розробляти та управляти проектами.

 

Перелік дисциплін, для вивчення яких є обов'язковими знання, здобуті при вивченні цієї дисципліни: Дипломування

3.      Характеристика навчальної дисципліни

Дисципліна «Проектування (візуальні комунікації)» є підсумком фахової дизайнерської підготовки магістрів, формує візуальну культуру та надає базові компетенції в галузі проектуванні об’єктів комунікаційного дизайну та сучасних рекламних технологій.

Вивчення навчальної дисципліни дає набуття базових знань з комунікаційного дизайну, ознайомлює з особливостями історичного розвитку комунікаційного дизайну у синтезі з розвитком науки, техніки й технології та специфікою творчості при проектуванні об’єктів комунікаційного дизайну.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен отримати

загальні компетентності:

ЗК1. Здатність до аналізу та синтезу.

ЗК2. Здатність застосовувати знання на практиці.

ЗК3. Здатність застосовувати базові знання професії на практиці.

ЗК4. Здатність усно та письмово спілкуватися рідною й іноземною мовами.

ЗК5. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК6. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.

ЗК7. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК8. Здатність генерувати нові ідеї (творчість, креативність).

ЗК9.Знання вітчизняної історії, економіки й права, розуміння причинно-наслідкових зв’язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності.

ЗК10. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК12. Здатність розробляти та управляти проектами.

фахові компетентності:

ФК1. Здатність і готовність розробляти комплексні типові, нетипові дизайн-проекти, дизайн-об’єкти з їх макетно-зразковим, проектно-документаційним, презентаційним супроводом.

ФК2. Здатність і готовність виявляти, аналізувати та формулювати вимоги до дизайн-об’єктів, визначати особливості їх функціонування, використання.

ФК3. Здатність і готовність презентувати, популяризувати надбання національної та всесвітньої мистецько-культурної спадщини.

ФК4. Здатність і готовність управляти професійними

діями та розробляти заходи забезпечення і контролю якості впровадження й виконання дизайн-проектів відповідно до різних функціональних, експлуатаційних, ергономічних вимог, норм витрат,

норм безпеки праці й життєдіяльності.

ФК6. Здатність і готовність розробляти оригінальні художні образи дизайн-об’єктів.

ФК7. Здатність виконувати стилізацію, інтерпретацію та трансформацію об’єктів (джерел) творчого натхнення під час розробки ідей дизайн-об’єктів, дизайн-проектів.

ФК8. Здатність і готовність розробляти художні рішення дизайн-об’єктів, дизайн-проектів за правилами, законами композиції.

ФК9. Здатність і готовність виконувати ескізи дизайн-об’єктів, дизайн-проектів засобами малюнку й живопису, художньої графіки, образотворчими засобами і техніками, за допомогою комп’ютерних технологій та графічних редакторів.

ФК10. Здатність і готовність розробляти та виконувати проектно-технічні рішення дизайн-об’єктів, дизайн-проектів та конструкторську документацію в регламентовано-нормативній відповідності.

ФК11. Здатність визначати властивості та формулювати вимоги до дизайн-об’єктів, дизайн-проектів.

ФК12. Здатність і готовність розробляти дизайн-об’єкти, дизайн-проекти різного призначення, для різних умов виготовлення (промислове, індивідуальне).

ФК14. Здатність і готовність розробляти візуальні презентації, портфоліо власних творів, дизайн-об’єктів, дизайн - проектів (фотографування, редагування, компонування).

ФК15. Здатність здійснювати аналіз творів мистецтва, об’єктів (джерел) творчого натхнення за правилами, законами композиції.

ФК16. Здатність демонструвати вільне володіння базовими знанням і практичними навичками в галузі дизайну й сучасних технологій, мати навички програмування і роботи в комп’ютерних мережах.

ФК17. Здатність розуміти принципи організаційно-технічної побудови телекомунікаційних систем та мереж.

ФК18. Здатність до компетентного вирішення професійних питань усіх етапів і складових процесу проектування промислового дизайну, дизайну з інтер’єру та графічному дизайні.

ФКСВ1. Здатність визначати оптимальний вибір графічних засобів для розкриття авторського задуму

ФКСВ2. Здатність створювати оригінал-макети друкованої рекламно-інформаційної продукції в електронному вигляді за допомогою графічних комп’ютерних програм.

ФКСВ4. Здатність і готовність користуватись інструментами, які використовуються у комп'ютерних програмах SWiSHmax, Adobe Flash, Adobe Muse Camtasia Studio.

результати навчання:

ПРН1. Знання і розуміння наукових засад організації, модернізації, впровадження новітніх технологій у сфері дизайну.

ПРН2. Застосування культури мислення, уміння узагальнювати, аналізувати і

синтезувати інформацію в професійній діяльності.

ПРН3. Знання та розуміння законодавчих та галузевих нормативних документів.

ПРН4. Застосування в практиці дизайну методики використання виразних можливостей різних видів матеріалів, інноваційних методів і технологій.

ПРН5. Застосування методик використання апаратних і програмних засобів комп’ютерних технологій та концептуального проектування об’єктів дизайну

з урахуванням функціональних та естетичних вимог, а також методики проведення передпроектного аналізу всіх впливових факторів проектування

та формування авторської концепції проекту.

ПРН6. Знання специфіки пошуку інформації в різних джерелах для вирішення завдань спеціальності.

ПРН7. Застосування вмінь ефективно працювати як індивідуально, так і в складі команди.

ПРН8. Оцінка отриманих результатів та аргументований захист прийнятих рішень.

ПРН9. Застосування вмінь спілкуватися, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

ПРН10. Застосовувати різноманітні комунікативні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях

на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.

ПРН11. Застосування вмінь приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення.

ПРН12. Застосування вмінь брати відповідальність на себе, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.

ПРН13. Застосування сучасних методик і технологій автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів.

ПРН14. Розуміння причинно-наслідкових зв'язків між розвитком сучасного мистецтва та інтелектуальною власністю на твори образотворчого мистецтва

та дизайну.

ПРН15. Застосування знань про всі етапи дизайну предметно-просторового середовища (передпроектний аналіз вихідної ситуації, пакет проектно-кошторисної документації, розрахунково-графічна частина, робочі креслення, візуалізація, макет, конструктивні вузли, співпраця з іншими фахівцями під час реалізації, візуальна промоція дизайн-продукції).

ПРН16. Застосування вмінь здійснювати дизайн на всіх етапах проектування і реалізації.

ПРН17. Застосування вміння розробляти дизайн мультимедійного простору (ескізне та робоче вирішення проектів у галузі створення віртуальних графічних об’эктів у мультимедійному середовищі   .

ПРН18. Застосовувати знання та вміння здійснювати дизайн виставково-експозиційних комплексів (дизайн виставок і ярмарок, виставково-експозиційних стендів, збірно-розбірних модульних елементів, вхідних груп

громадських об’єктів, вітрин, вивісок).

ПРН19. Розуміння необхідності навчатися з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.

ПРН20. Застосування основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності.використання візуальних комунікацій в галузі сучасних рекламних технологій та спрямована на інші навчальні курси, пов’язані з проектуванням об’єктів графічного дизайну різного призначення.

4.      Мета вивчення навчальної дисципліни

Метою викладання дисципліни «Проектування» є розвиток фахової дизайнерської підготовки магістрів, формування візуальної культури та базових компетенцій в галузі сучасних рекламних технологій та проектуванні об’єктів комунікаційного дизайну.

5.      Завдання вивчення дисципліни

Завданням вивчення навчальної дисципліни є набуття базових знань з комунікаційного дизайну для майстерного, вільного володіння всіма теоретичними та практичними знаннями і навиками при самостійний роботі по розробці  різноманітних графічних проектів. Ознайомлення з основними напрямками розвитку сучасних рекламних технологій, з особливостями історичного розвитку комунікаційного дизайну у синтезі з розвитком науки, техніки й технології та специфікою творчості при проектуванні об’єктів комунікаційного дизайну.

6.      Зміст навчальної дисципліни

МОДУЛЬ 1

Змістовий модуль 1.

ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМ
ТА ЗАСОБІВ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Теми лекційних занять.

Тема 1. Вступ. Комунікативні процеси між людьми і їх засоби здійснення

Тема 2. Специфіка проектування кольорографічного тексту

Тема 3. Алфавіти і фірмові знаки в промисловій графіці

Тема 4. Об'єкти носії. Їх класифікація

Тема 5. Вагомість кольорографічних повідомлень

Тема 6. Інші засоби візуальної комунікації

Тема 7. Пакування як засіб візуальної інформації

Теми практичних занять.

Тема 8. Передпроектний аналіз за напрямком дослідження дизайн-проектування.

Вибір напрямку дизайн-проектування основних видів носіїв візуальної інформації для установи.

Тема 9. Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування по створенню знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми).

Тема 10. Створити стилізовану художньо-композиційну структуру знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми), як систему пов'язаних між собою елементів, що володіють ознаками системи, яка має домінуючі властивості теми і відповідає вимогам візуальної організації форми графічного зображення.

Тема 11. Аналітично-дослідницька робота по розгортанню ідеології візуалізації основних видів носіїв системи візуальної інформації
для установи.
Тема 12. Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення всіх складових побудови базового комплексу основних видів стилеутворювальних елементів носіїв системи візуальної інформації для установи.

Тема 13. Розроблення остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв системи візуальної інформації
для установи.
Тема 14. Розроблення електронної презентації
остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв візуальної інформації для установи.

Самостійна робота

Тема 1. Вступ. Комунікативні процеси між людьми і їх засоби здійснення

Тема 2. Специфіка проектування кольорографічного тексту

Тема 3. Алфавіти і фірмові знаки в промисловій графіці

Тема 4. Об'єкти носії. Їх класифікація

Тема 5. Вагомість кольорографічних повідомлень

Тема 6. Інші засоби візуальної комунікації

Тема 7. Пакування як засіб візуальної інформації

Тема 8. Передпроектний аналіз за напрямком дослідження дизайн-проектування. Вибір напрямку дизайн-проектування основних видів носіїв візуальної інформації для установи.

Тема 9. Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування по створенню знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми).

Тема 10. Створити стилізовану художньо-композиційну структуру знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми), як систему пов'язаних між собою елементів, що володіють ознаками системи, яка має домінуючі властивості теми і відповідає вимогам візуальної організації форми графічного зображення.

Тема 11. Аналітично-дослідницька робота по розгортанню ідеології візуалізації основних видів носіїв системи візуальної інформації
для установи.

Тема 12. Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення всіх складових побудови базового комплексу основних видів стилеутворювальних елементів носіїв системи візуальної інформації
для установи.
Тема 13. Розроблення остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв системи візуальної інформації
для установи.

Тема 14. Розроблення електронної презентації
остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв візуальної інформації для установи. 

7.      План вивчення навчальної дисципліни

№ тижня

Назва теми

Форми організації навчання

Кількість годин

1.

Тема 1. Вступ. Комунікативні процеси між людьми і їх засоби здійснення

 

Лекція.

4 години

2

Тема 2. Специфіка проектування кольорографічного тексту

 

Лекція.

4 години

3.

Тема 3.. Алфавіти і фірмові знаки в промисловій графіці

 

Лекція.

4 години

4.

Тема 4. Об'єкти носії. Їх класифікація.

Лекція.

4 години

5.

Тема 5. Вагомість кольорографічних повідомлень.

Лекція.

4 години

6.

Тема 6. Лекція. Інші засоби візуальної комунікації.

Лекція.

4 години

7.

Тема 7. Лекція. Упаковка як засіб візуальної інформації.

Лекція.

4 години

1.

Тема 8. Передпроектний аналіз за напрямком дослідження дизайн-проектування.
Вибір напрямку дизайн-проектування основних видів носіїв візуальної інформації для установи

.(Передпроектна стадія підготовча.

Етап формування вимог та розроблення ТЗ)

Практичні

8 годин

3.

Тема 9. Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування по створенню знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми).
(Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування. Підсумком розгляду варіантів дизайн-пропозиції
є вибір і затвердження варіантів дизайн-пропозиції).

Практичні

10 годин

5.

Тема 10. Створити стилізовану художньо-композиційну структуру знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми), як систему пов'язаних між собою елементів, що володіють ознаками системи, яка має домінуючі властивості теми і відповідає вимогам візуальної організації форми графічного зображення.

(Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення. Підсумком розгляду принципових варіантів дизайнерського вирішення є вибір і затвердження основного варіанту).

Практичні

12 годин

8.

Тема 11. Аналітично-дослідницька робота по розгортанню ідеології візуалізації основних видів носіїв системи візуальної інформації для установи.
(Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування. Підсумком розгляду варіантів дизайн-пропозиції є вибір і затвердження варіантів дизайн-пропозиції).

Практичні

8 годин

10

Тема 12. Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення всіх складових побудови базового комплексу
основних видів стилеутворюваль-них елементів носіїв системи візуальної інформації для установи.
(Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення. Підсумком розгляду принципових варіантів дизайнерського вирішення є вибір і затвердження основного варіанту).

Практичні

10 годин

12.

Тема 13. Розроблення остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв системи візуальної інформації для установи.
(Розроблення остаточного дизайн вирішення).

Практичні

16 годин

14.

Тема 14. Розроблення електронної презентації
остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв візуальної інформації для установи.
(Презентація виконаних робіт під час вивчення змістового модуля 1. Проектування систем
та засобів візуальної комунікації).

Практичні

6 годин

 

ІНДЗ (курсовий проект)

1 Підготовча
стадія

Видача завдання
на проектування
та узгодження об’єкта проектування.

Збирання
та вивчення вихідних проектних даних, включаючи інформаційні і патентні дані.

Вибір та огляд аналогів, а також функціональний, естетичний, технологічний, соціально-культурний,
дизайн-екологічний,
та дизайн-маркетинговий їх аналіз.

Індивідуальне завдання

 

10 годин

 

2 Стадія
дизайнерської пропозиції

Дослідження припустимих умов виготовлення, експлуатації розроблюваного об’єкта.
Визначення номенклатури дизайнерських та ергономічних вимог до об’єкта проектування.

Пропонування номенклатури декоративно-конструкційних матеріалів та технологій  оздоблення об’єкта.

Розроблення напрямків дизайн-проектування:

а) дизайнерського вирішення;

б) ергономічного вирішення;

вкольорофактур-ного вирішення;

г) використання декоративно-конструкційних матеріалів та технологій оздоблення.

Готовність
І-ої частини пояснювальної записки.

Індивідуальне завдання

15 годин

 

3 Завершальна стадія

Розроблення принципового дизайн-ергономічного вирішення:

— розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення виробу;

— розроблення принципових варіантів ергономічного вирішення виробу як компонента СЛТС;

— розроблення принципових варіантів кольорофактурного вирішення;

Затвердження основного варіанта.

Розроблення остаточного дизайн-ергономічного вирішення:

— розроблення остаточного дизайнерського вирішення;

— розроблення остаточного ергономічного вирішення;

— розроблення остаточного кольорофактурного вирішення;

— визначення остаточної номенклатури декоративно-конструкційних матеріалів та декоративно-захисних покриттів виробу.

Затвердження остаточного варіанта.

Затвердження графічної та макетної частин проекту.

Робота над графічною та макетною частинами проекту.

Оформлення пояснювальної записки.

Завершення графічної та макетної частин проекту.

Завершення оформ-лення пояснювальної записки.

Індивідуальне завдання

20 годин

 

8.      Самостійна робота

Змістовий модуль 1. Проектування систем та засобів візуальної комунікації

Тема 1. Вступ. Комунікативні процеси між людьми і їх засоби здійснення – 6 год.

Тема 2. Специфіка проектування кольорографічного тексту – 8 год.

Тема 3. Алфавіти і фірмові знаки в промисловій графіці – 8 год.

Тема 4. Об'єкти носії. Їх класифікація – 8 год.

Тема 5. Вагомість кольорографічних повідомлень – 8 год.

Тема 6. Інші засоби візуальної комунікації – 8 год.

Тема 7. Пакування як засіб візуальної інформації – 8 год.

Тема 8. Передпроектний аналіз за напрямком дослідження дизайн-проектування.
Вибір напрямку дизайн-проектування основних видів носіїв візуальної інформації для установи. (Передпроектна стадія підготовча. Етап формування вимог та розроблення ТЗ) Розроблене ТЗ та перша частина ПЗ. – 20 год.
Тема 9. Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування по створенню знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми). Розроблення напрямків концептуальних рішень дизайн-проектування.(Підсумком розгляду варіантів дизайн-пропозиції є вибір і затвердження варіантів дизайн-пропозиції – 16 год.
Тема 10. Створити стилізовану художньо-композиційну структуру знаку-символу (знаку обслуговування, емблеми), як систему пов'язаних між собою елементів, що володіють ознаками системи, яка має домінуючі властивості теми і відповідає вимогам візуальної організації форми графічного зображення.

—                Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення – 28 год.
(Підсумком розгляду принципових варіантів дизайнерського вирішення є вибір і затвердження основного варіанту).
Тема 11. Аналітично-дослідницька робота по розгортанню ідеології візуалізації основних видів носіїв системи візуальної інформації для установи.

—                Розроблення напрямків концептуальних рішень
дизайн-проектування.

(Підсумком розгляду варіантів дизайн-пропозиції є вибір
і затвердження варіантів дизайн-пропозиції. Графічна візуалізація кожного варіанту концепції теми виконується окремо на 2-х аркушах  ) – 20 год.
Тема 12. Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення всіх складових побудови базового комплексу основних видів стилеутворювальних елементів носіїв системи візуальної інформації
для установи.

Розроблення принципових варіантів дизайнерського вирішення.

(Підсумком розгляду принципових варіантів дизайнерського вирішення є вибір і затвердження основного варіанту) – 20 год.
Тема 13. Розроблення остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв системи візуальної інформації для установи.

Розроблення остаточного дизайн вирішення.

(Розроблення та оформлення остаточного дизайн вирішення проводиться в комп'ютерній графіці у вигляді електронної презентації проекту з роздруківкою загального композиційного рішення на форматі з використанням графічних пакетів (CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, ArchiCAD і ін.). Форма подання — графічний матеріал. Формат А-2) – 30 год.
Тема 14. Розроблення електронної презентації
остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв візуальної інформації для установи.

Розроблення електронної презентації.

(Розроблення, оформлення та представлення остаточного дизайнерського вирішення всіх складових основних видів носіїв візуальної інформації для установи, проводиться в комп'ютерній графіці у вигляді електронної презентації з використанням пакету PowerPoint, а саме дизайн вирішення всіх завдань під час вивчення Змістового модуля 1. Проектування систем та засобів візуальної комунікації) – 22 год.
Контроль успішності студентів з урахуванням поточного і підсумкового оцінювання здійснюється відповідно до навчально-методичної карти, де зазначено види й терміни контролю.
  

9.      Система та критерії оцінювання курсу

Види контролю: поточний, рубіжний, підсумковий.

Форми контролю: усне опитування на практичних заняттях, поточний перегляд робіт, підсумковий перегляд робіт та захист курсового проекту.

 

Рубіжні етапи контролю, теоретичних і практичних знань, здійснюються у формі індивідуального перегляду та оцінки виконаних вправ і ескізних пошуків з методичним розглядом та аналізом виконаної практичної роботи.

 

Розподіл балів, які отримують студенти

Приклад для заліку

Поточне тестування та самостійна робота

Сума

Змістовий модуль №1

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

Т11

Т12

Т13

Т14

100

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

10

10

15

15

100

 

Приклад для виконання курсового проєкту (роботи)

Пояснювальна записка

Ілюстративна частина

Відео презентація

Захист роботи

Сума

до 20

до 50

До 20

До10

100

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 — 100

А

відмінно 

 

 

зараховано

85-89

В

добре

75-84

С

70-74

D

задовільно

60-69

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

1-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

 

 

10.  Політика курсу

Політика щодо дедлайнів та перескладання: Роботи, які здаються із порушенням термінів без поважних причин, оцінюються на нижчу оцінку (75% від можливої максимальної кількості балів за вид діяльності балів). Перескладання модулів відбувається за наявності поважних причин (наприклад, лікарняний).

Політика щодо академічної доброчесності: студент повинен дотримуватись засад академічної доброчесності. Не привласнювати авторство на чужий твір або на чуже відкриття, винахід чи раціоналізаторську пропозицію, а також не використовувати  у своїх працях чужого твору без посилання на автора.

Політика щодо відвідування: Відвідування занять є обов’язковим компонентом оцінювання. За об’єктивних причин (наприклад, хвороба, працевлаштування, міжнародне стажування) навчання може відбуватись в он-лайн формі за погодженням із керівником курсу.

 

11.  Рекомендована література

1.        Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне: коллективная монография [Текст] / под ред. В. О. Пигулевского. — Х.: Гуманитарный центр, 2011. — 404 с.

2.        Гнатюк О. Л. Основы теории коммуникации: учебное пособие [Текст] /
О. Л. Гнатюк. — 2-е изд., стер. — М.: КНОРУС, 2012. — 256 с.

3.        Коноваленко М. Ю. Теория коммуникации: учебник для бакалавров: [гриф УМО] [Текст] / М. Ю. Коноваленко, В. А. Коноваленко, Рос. экон. ун-т им. Г. В. Плеханова. — 2-е изд., перераб. и доп. — М.: Юрайт, 2014. — 415 с. — (Бакалавр. Углубленный курс)

4.        Лесняк В. Акцидентный шрифт. [Текст] / В. Лесняк. — Харьков.: Колорит, 2004.

5.        Овчинникова Р. Ю. Дизайн в рекламе. Основы графического проектирования: учебн. пособие. [Текст] / Р. Ю. Овчинникова. — М.: Юнити-Дана, 2010. — 271 с.

6.        Победин В. А. Знаки в графическом дизайне. [Текст] / В. А. Победин. — Харьков : Веста : Издательство «Ранок», 2001. — 96 с.

7.        Поліщук А. А. Теорія та практика графіки: навч. посібник [Текст] /
А. А. Поліщук. — К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. — 212 с.

8.        Почепцов Г. Г. Теория коммуникации [Текст] / Г. Г. Почепцов. — М.: «Рефл-бук», К.: «Ваклер» — 2008.

9.        Резніченко М. І. Художня графіка [Текст] / М. І. Резніченко. — Тернопіль: навчальна книга — Богдан, 2011. — 272 с.

10.    Хмельовський О. Графіка і основи графічного мистецтва: навч. посібник [Текст] / О. Хмельовський, С. Костукевич. — Луцьк: вид-во ЛДПУ, 2003. — 160 с.

11.    Шарков Ф. И. Коммуникология: основы теории коммуникации: Учебник. [Текст] / Ф. И. Шарков. — М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К˚», 2010.

 

12.  Інформаційні ресурси

1.           http://www.kak.ru/  

2.           http://www.books-art.ru/

3.           http://www.designstory.ru/designers/

4.      http://www.graphic.org.ru/