Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика журналістської творчості» є формування цілісного уявлення про журналістську творчість як діяльність комплексного, професійно-творчого характеру, ознайомлення студентів – майбутніх працівників засобів масової комунікації – з основними законами і методами журналістської творчості.
Основними завданнями вивчення дисципліни є
- засвоєння специфіки журналістики як системи суспільних, особистісних координат;
- виявлення основних законів і методів журналістської творчості, її концептуально-свідомісної природи;
- розкриття ґенези свідомісної обробки факту як джерела суспільної комунікації;
- аналіз естетичних рівнів інтерпретації інформації, форм та методів її вираження;
- засвоєння методологічних основ інформаційного, аналітичного, художньо-публіцистичного мислення.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:
загальні компетентності:
Здатність застосовувати знання в практичних ситуаціях.
Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
Здатність спілкуватися державною мовою
фахові компетентності:
Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.
Здатність формувати інформаційний контент.
Здатність створювати медіапродукт.
Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:
- виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел;
- передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук.
- генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обовʼязкових джерел інформації.
- створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
- Викладач: Вікторія Леонідівна Погребна