
Курс призначений для вивчення основ проектування інтерфейсів користувача та принципів взаємодії людини з комп’ютером. У рамках дисципліни розглядаються теоретичні засади UX/UI-дизайну, психологія сприйняття інформації, підходи до побудови інформаційної архітектури та розроблення дизайн-систем.
Студенти отримають знання про методи дослідження користувачів, створення UX-персон, проектування користувацьких сценаріїв, прототипування інтерфейсів у середовищі Figma та використання сучасних практик адаптивного і доступного дизайну відповідно до стандартів WCAG. Особлива увага приділяється створенню дизайн-систем, управлінню компонентами, роботі з бібліотеками стилів та використанню інструментів колаборації.
Під час проходження курсу студенти виконують серію лабораторних робіт, у яких крок за кроком формують власний інтерактивний прототип цифрового продукту.
Результати навчання
Після завершення курсу студенти будуть уміти:
- аналізувати потреби користувачів і визначати цілі проєкту;
- створювати UX-персони та сценарії користувацьких дій;
- проектувати прототипи різних рівнів деталізації (lo-fi, hi-fi);
- працювати з Figma, FigJam, Maze та дизайн-китами;
- застосовувати принципи адаптивного, інклюзивного та доступного дизайну.
Викладачі:
Теоретична частина:
к.т.н., доцент кафедри програмних засобів, Колпакова Тетяна Олексіївна
Практична частина:
старший викладач кафедри комп’ютерних систем та мереж, Дьячук Тетяна Сергіївна
- Викладач: Дьячук Тетяна
- Викладач: Колпакова Тетяна