1. Мета і завдання навчальної дисципліни

Мета дисципліни – сприяння підготовці студентів з іноземної мови до адекватного функціонування у конкретних професійних та академічних ситуаціях.

Завдання дисципліни:

  • сформувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну та прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;

  • сформувати у студентів загальні компетенції (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння учитися); сприяти розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному та професійному середовищі як під час навчання у ВНЗ, так і після отримання диплома про вищу освіту;

  • допомагати студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їхньої особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювати впевненості студентів як користувачів мови, а також їхнє позитивне ставлення до вивчення мови;

  • досягати широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціо-культурних проблем для того, щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати як використовувати мовні одиниці у межах лексичної, граматичної, семантичної, мовленнєвої та соціокультурної компетенцій:

  • лексична компетенція - знання лексичних та граматичних елементів, підібраних відповідно до академічних та/або професійних ситуації, в яких вони мають вживатися;

  • граматична компетенція - знання та вміння користуватися граматичними ресурсами мови в рамках даної ситуації;

  • семантична компетенція - здатність студента усвідомлювати та контролювати організацію змісту тексту, співвідносити слово до його загального контексту, простежувати внутрішньолексичні зв’язки, розуміти значення граматичних елементів, категорій, структур та процесів;

  • мовленнєва компетенція – знання та вміння усної та письмової комунікації, зокрема діалогічного та монологічного мовлення, участі у дискусіях, написання різних видів письмових робіт за темами змістових модулів;

  • соціокультурна компетенція – знайомство з особливостями іншомовної професійної комунікації, розвиток уміння будувати свою мовленнєву поведінку відповідно до соціокультурної специфіки країни, мову якої вивчають.

уміти використовувати іноземну мову інтегровано у межах зазначених вище компетенцій, а саме:

  • використовувати монологічне усне мовлення у межах професійної та суспільно-політичної тематики для розповіді, переказу; висловлювати свої думки, обґрунтовувати їх; анотувати прочитані тексти, статті, есе тощо, правильно вживаючи різноманітні граматичні конструкції;

  • вести діалог із професійної та суспільно-політичної тематики, ставити запитання всіх видів й давати розгорнуті відповіді, відстоювати свою думку;

  • сприймати на слух і розуміти іноземну мову в межах професійної та суспільно-політичної тематики, адекватно реагувати;

  • працювати з текстом професійного та суспільно-політичного характеру: читати, розуміти зміст (головну ідею і деталі), виокремлювати основні змістові частини і ключові слова, складати план, нотувати;

  • робити презентацію іноземною мовою в межах професійної тематики, дотримуючись всіх етапів та правил подання інформації;

  • писати есе іноземною мовою в межах професійної та суспільно-політичної тематики, дотримуючись встановлених правил;

  • писати резюме іноземною мовою;

  • вести ділове листування іноземною мовою;

  • самостійно працювати над підвищенням свого рівня володіння іноземною мовою, розширювати лексичний запас.

  • Програма навчальної дисципліни


 Ресурс розміщення навчальних матеріалів:

Викладачі: Кулабнєва О.А., 
Детальніше дивись за посланням 

Завдання (зміст):

Ресурс  розміщення навчальних матеріалів:

https://classroom.google.com/u/0/c/NTY2ODI3MDI2NDNa