Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційна політика та безпека» є ознайомлення студентів з сутністю та основними складовими сучасної державної інформаційної політики, розгляд сучасних інформаційних загроз та методів протидії їм в інформаційній сфері.

Основні завдання вивчення дисципліни:

- розглянути закони, тенденції, закономірності розвитку інформаційно-комунікаційної сфери, а також інформаційні процеси, які віддзеркалюють інтереси особистості, суспільства і держави.

- окреслити вітчизняний досвід правового регулювання інформаційної сфери;

- проаналізувати основні напрями здійснення державної інформаційної політики в Україні й забезпечення інформаційної безпеки.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні отримати:

загальні компетентності:

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.

Здатність працювати в команді.

Здатність навчатися і оволодівати сучасними знаннями.

Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

Знання української літературної мови, ділового (професійного) дискурсу на рідній мові.

фахові компетентності:

Здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності.

Здатність визначати, які фактори формують сучасну державну інформаційну політику.

Здатність аналізувати сучасні інформаційні загрози, застосовувати методи протидії їм в інформаційній сфері.

Здатність до провадження безпечної медіадіяльності.

Очікувані програмні результати навчання. Студент уміє:

-      виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел;

-      використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань;

-      планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків;

-      координувати виконання особистого завдання із завданнями колег;

-      виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань;

-      вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою;

-      передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук;

-      визначати, які фактори формують сучасну державну інформаційну політику;

-      аналізувати сучасні інформаційні загрози, застосовувати методи протидії їм в інформаційній сфері;

-      використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.