Обсяг дисципліни: кількість кредитів ЕСТS – 5.

1.                Стислий опис дисципліни: при вивченні дисципліни розглядається розділ математичної логіки під назвою алгебра логіки, яка є основою для розробки цифрових схем. Теоретичний матеріал вивчається за принципом: від простого до складнішого. Тому спочатку вивчаються базові компоненти цифрової схемотехніки, побудовані на основі різного типу логік, потім вивчаються комбінаційні функціональні вузли, як то шифратори, дешифратори, мультиплексори, суматори тощо. Особлива увага приділяється вивченню принципів побудови тригерів, на основі яких будуються послідовнісні функціональні вузли типу регістрів, лічильників, генераторів сигналів. Вивчення дисципліни охоплює також такі важливі цифрові пристрої, як напівпровідникові пристрої пам'яті, аналого-цифрові перетворювачі та цифроаналогові перетворювачі, функціональні компоненти цифрових систем.

2.                Мета опанування дисципліни  «Цифрова схемотехніка» - вивчення схемотехніки цифрових, цифро-аналогових і аналого-цифрових функціональних вузлів, включаючи ВІС і НВІС, методів їх проектування і використання в мікроелектронній апаратурі.

3.                Перелік компетенцій, яких набуває студент після опанування цієї дисципліни: здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у мікро- та наносистемній електронній техніці за допомогою аналітичних методів та засобів моделювання; здатність демонструвати та використовувати знання характеристик та параметрів цифрових електронних пристроїв; здатність до здійснення налагодження і дослідної перевірки цифрових приладів в лабораторних умовах і на об’єктах; здатність застосовувати стандартні методи розрахунку при конструюванні модулів, деталей та вузлів засобів цифрової електронної техніки; здатність використовувати сучасні інженерні та математичні пакети для створення моделей цифрових приладів і систем вимірювань; здатність приймати участь у виробництві мікро- та наносистемної техніки; здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, виконувати профілактику, технічне обслуговування мікро- та наносистемної техніки.

4.                Сфера реалізації набутих компетенцій в майбутній професії: проектна, конструкторська, інженерна та науково-дослідницька діяльності.

5.                Взаємозв`язок дисципліни з іншими дисциплінами навчального плану: фізика напівпровідників, твердотіла електроніка, аналіз електронних схем, програмування та алгоритмічні мови, моделювання в електроніці, аналогова схемотехніка.

6.                Мова викладання: українська.

7.                Лектор: старший викладач Нагорна Н. М.